Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1444 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 12/3

God morgon på er alla

Idag snöar det inte så jag slipper nog skotta, ljust och fint är det i alla fall.

Började rensa i en bra-att-ha-låda igår så det ska jag fortsätta med, intressant låda!

Hoppas ni får en bra dag!

Kramis

Medarbetare på Feng Shui och Indien

korseett
0

sk ajobba idag och vänta på att läkaren ringer mig

solblomman47
0

God Morgon Alla!

En glädjande nyhet det snöar inte (inte änn i allafall) - 6,2 grader.

Ska ut och fylla på mera mat till småfåglarna eftersom det varit besök av skator och nötskrikor så nu är maten slut.

Ja visst är det bra med sådana lådor=)alltid dyker det upp nått man glömt när man städar i dem.

Önskar er alla en bra dag!

Kram/kerstin Flört

Clary
0

#2 Framförallt dyker det upp en massa man inte behöver eller behövt de senaste åren Skäms  Nötskrikor har jag inte sett i år, lite tråkigt för jag tycker de är fina, skatorna, två par, har fullt upp med att bygga till sina bon och gör snabbesök vid fågelbordet

Hoppfull
0

God Morgon allihop!

Javisst är det kul med sådana lådor :) för egen del kan jag leende konstatera att jag inte använt något alls däri på flera år men att sakerna fortfarande är "bra att ha" Glad

Här är det milt idag men då givetvis även mulet. Har vi tur så skiner det upp under dagen.

Ha en riktigt bra dag allihop!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

nillanb
0

Härlig morgon               

Strålande solsken -6.Sunshine

Morgonrundan med Svea var vitaliserande, fågelkvitter,lycklig

hund kylig luft och härligt solsken.

Oj  jag är verkligen full av energi idag ! Kan det vara fibroyogan

igår. Kanske skulle jag gå igenom några flyttlådor som står i källaren blev insprerad av era bra-att-ha-lådor.

Ha en riktigt härlig torsdag

Nilla

Hoppfull
0

#5 Låter helt underbart Nilla!

Många upplever ju extra energi i samband med yoga så det kan vi väl hoppas att det är. Givstvis i kombination med solen och de andra vårtecknen Skrattande

Soffe
0

Åh va härligt det är idag! Sooolen Skiiiner Cool Jag ska ut o fota min lille fyrbente fis här hemma Skrattande

Hoppas ni får en bra dag allihopa!

Kram

diaz55
0

God morgon till Er!

hade 10 minus 07.30 i morse, men har nu sjunkit till-5.

#5 fibroyoga låter intressant, måste ta reda på lite mer, behöver all energi jag kan få nuTungan ute

"bra att ha låda" har vi nog en allihopa tror jag, man vet ju aldrig, utifall jag kan behöva, något däri någon gångFlört

Ska titta på kakel idag i Örebro, hela badrummet ska rivas inom en snar framtid. Såå skönt det ska bli med nytt,frächt och ljust, Men det är det här med beslutsångesten, finns en hel del att välja påObestämd

Ha det gott idag mina vänner/kram lena

sockerrattan
0

God morgon alla!

Solen skiner… verkar bli fint väder idag!

Lite eldning nu på morgonen… o sedan blir det kyrkan på eftermiddagen… sitter i valberedningen inför kyrkovalet i höst!

Hoppas att alla får en bra dag!

Mia//

diaz55
0

#7 åhh vad skönt med solen soffe, Njuuuut!

kram till dej och lilla sötnosenKyss

abbis
0

Godmorgon

Vaknade och va stel i hela axel och nackpartiet..Skyller på fotbollen igår då jag blev förpassad till datorn..ha ha ha

nu ska jag öpnna ugnen med ett av borden..håll tummarna!

kram

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Morrn på er därute! Glad

Har precis avslutat stallsysslorna i ett gråmulet väder, men säger som ni andra; ingen snö i alla fall, och temperaturen är så där lagom, -6 här också. Islänningen tycker i alla fall att det är vår, när jag borstat honom så ligger det en matta av hår på marken - min lilla nallebjörn! Kyss

#7 Jag visste inte att "dina fisar" var fyrbenta Soffe, men det kanske är en typisk "smålandsfis" och dom vet jag inte så mycket om förstås.. Skrattande ha ha!

Jag har massor av bra-att-ha-lådor uppe på vinden Clary, men jag får nog lov att städa dom först.. är en riktig hamster när det kommer till sånt. Skäms

Låter härligt med alla glada och inspirerande inlägg idag, så jag önskar er alla en fortsatt härlig dag! jag skall fortsätta med broschyrdesignen idag, som jag hoppas få färdig till ikväll så skulle ja bli lite osynlig vet ni vad det beror på. men jag tittar in av o till som vanligt! Torsdagskram till er alla!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

mayolica
0

Hej Känns att det är vår i luften,fast det är inte lika soligt och fint som igår. Och nu är det redan Torsdag,undrar vart veckan tagit vägen? tyckte nyss att det var måndag.

Ha en bra dag.

~ mayolica ~

diaz55
0

#11 håller tummarna hårt abbis, Lycka till/kram

#12 kram till din nallebjörn Tuvan, jag ska börja titta efter något ställe med islänningar, hästar alltsåFlört. Längtar så efter att börja rida igen. Kramis

Soffe
0

#12 Det du Tuvan Flört 

#10 Oh Ja njuuuter! Glad

Nu har jag sett lila krokusar som börjat blomma oxå Cool

april4
0

Hej på er alla glada. Nu är snön nästan borta igen, skönt. En promenad på 4.5 km blev det idag. Dagen har varit jättebra.

Hoppas min operation blir av innan semestern. Har fått tid hos kirurgen den 18:e och då får man man se vad som händer. Bara väntetiden inte är så lång till op.

Ha en fin kväll

Soffe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej Igen!

Idag har jag fotat min lille bus :-) Här får ni se 1 bild :-)

mayolica
0

Så söt  lilla voven är  Glad

~ mayolica ~

april4
0

Så underbart söt  din lilla vovve är Soffe.

Soffe
0

Taack Glad Det håller jag med om Flört

solblomman47
0

Vilken liten gosing till valp du har.Hur gammal är den.

Soffe
0

Han är 3 månader..

Tiia
0

#17 herrejösses,va söt han är

Soffe
0

Tack va Goa ni är :-) Det är kul att visa bild på min Sötis :-)

Clary
0

Någon sol har jag inte sett till idag men milt har det varit. Bra-att-ha-lådan, ja en massa armbandsur som inte har några batterier, gamla glasögon, plånböcker, glasögonfodral undrar varför de ligger kvar? Tror inte att jag kommer att använda bågarna, köpa batterier använder sällan klocka och kan bara använda en plånbok i taget, sopsäcken blev mätt Flört

Hoppas du får klara av operationen före semestern april, håller en tumme för det.

Soffe, du har ju en misse också? hur fungerar de tillsammans och jag är ju såååå nyfiken på den också. Sötis är så söt, hur kan du stå emot de ögonen?

Hämtat ett bokpaket idag, lite deckare och så "Familjens projektledare säger upp sig" den ska bli intressant att läsa Glad

Soffe
0

#25 Det fungerar ganska bra, inte såå farligt.. Jag kan väl vias en bild på han oxå någon dag :-) Ja hur kan jag stå emot honom :-) det var nog därför jag hämtade honom *hehe*

Clary
0

#26 Är väl klart att du måste visa bild på missetassen också Flört  Förstår varför du föll för honom Glad en av anledningarna till att jag inte klarar att besöka någon som har valpar till salu, skulle nog ha alla med mig hem……….

Soffe
0

#27 Jadå :-)

Ja jag föll för honom redan när han var född Skrattande Du skulle nog inte orka ta hand om alla valpar, det är nog med jobb för bara 1 Flört

Tiia
0

min vovve är rumsren,men idag lekte han så mycket att han glömde bort att vara rumsren.Han sprang från vardagsrummet till hobbyrummet kissandes hela vägenSkrattande

Clary
0

#29 Kan tänka mig att han skämdes då och Daisy hade kul Skrattande

Soffe
0

#29 Haha vilken buse! :-D

april4
0

#25 Tack för det, uppskattas.Kyss

korseett
0

pust äntligen hemma från sjukan. Jag har varit till jourmottagningen här för nu fick det vara nog med huvudvärk och så det senaste tillskottet, darrningar. VC var underbemannade och dit skulle jag inte kunna komma på veckor. Men nu har vi börjat nysta i saken. Läkaren var underbar och hade en teori om det hela men jag ska dit i morgon och ta en massa prover, jag skulle testas för det mesta.

Men det är flera olika saker som nacken är ett problem med alla trauman jag haft där och det andra för sig liksom men båda kan ge huvudvärk och jag har tre typer av huvudvärk som varierar varje dag med allihop i en eller bara en eller två typer. Megasuck. Men skönt att ha tagit steget och fått hjälpen som jag behövde.

Förra besöket för en månad sedan på VC fick jag frågan om vad de skulle kunna hjälpa mig med när det gällde huvudvärken, men hallå- vilket j-a fråga? Nä jag vet inte , jag har bara haft ont i en månad typ kläckte jag väl ur mig då. Ni kanske ska leta orsaker eller?

Var bara tvungen att skriva av mig lite

Tuva-Lena
0

Jag förstår dig korseet, vilken nonchalans! Rynkar på näsan Men ofta är det slumpen som avgör vem man hamnar hos, och dom flesta är ju väldigt seriösa. Tur i alla fall att dom har tagit tag i problemet. Hoppas nu att dom kan hjälpa dig med huvudvärken! Kyss

Stackars Takida Tiia, va han skulle ha skämts - samtidigt satt väl Daisy bredvid och skrattade av belåtenhet. Flört

Din lille buse Soffe är för underbar! Vilket härligt uttryck han får i ansiktet genom den fina teckningen! Kyss

Ja diaz, du måste ta upp ridningen igen, och det ska vara islänningar - som är så vädigt speciella. Trygga och sociala hästar och urstarka!Glad fast social är mitt varmblod också, han skall alltid vara med mig när jag håller på och fixar vid stallet - är nog mer som en hund än en häst. :)

Tack för tipsen Clary, jag skall försöka att tänka så jag också - försöka alltså..Flört

Soffe
0

#34 Tack Tuvis :-) Jag håller med! Jag föll för både hans temperament och hans fina färgteckning :-)

Tuva-Lena
0

#35 Kyss till lille voffen!

Hoppfull
0

#33 Jag tänker med trauman oxå att du skulle ta en till omgång hos Markus och be honom specifikt att jobba med just nacke och huvudvärk. Får man bort grundorsaken (om det finns många trauman) så lär det ju lätta betydligt.

Inlägget är låst för nya kommentarer