Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 861 ggr
Clary
0

Dagens Pratbula 15/3

God morgon på er

Idag kommer jag in på iFokus, trevligt. Halva mars har vi klarat av nu och jag tror att sista snön kommer att försvinna idag så att jag kan se snödropparna igen.

Min dotter och hennes kille kommer över på lunch så den här dagen kommer att gå fort, alltid lika kul när de dyker upp.

Ska lägga värmedyna på nacken för den är inte go blir jobbigt att röra på huvudet.

Ha nu en härlig dag alla

Medarbetare på Feng Shui och Indien

april4
0

Gomorron. Vi har molningt, plusgrader. Hoppas solen tittar fram under dagen.

Tvätt står på schemat denna söndag morron, ev fönstertvätt oxå. Byte av gardiner är alltid roligt, jag lessnar så fort. Gäller bara att hitta inspirationen.

Ha en underbar söndag.

korseett
0

god morgon!

lite molnigt men jag tror att det kommer att spricka upp idag och solen ska fram. Idag ska jag träna både tarot och healing. Igår kväll så försvann min huvudvärk av sig själv för första gången på evigheter. Det var så märkligt så jag tog blodtrycket när jag lagt mig och det hade helt plötsligt sjunkit och pulsen var bra. Idag är det som vanligt igenGråter. Konstigt var det iallafall.

Ikväl ska vi iväg och löshoppa Fabo. Han har blivit riktigt duktig den lille gubben.

Ha en bra dag alla

chik
0

God Morgon

Här har snön som kom försvunit o snödropparna blommar. Vilken livsglädje den blomman har.

Annars så är Söndag en vilodag.

Jag önskar er alla en trevlig dag.

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon

Idag ska jag till min äldsta dotter för att kolla på deras nyrenoverade

sovrum. det ska bli underbart att få träffa mina små barnbarnKyss

( tvillingar )då vi inte träffats på 2 veckor.

Men först ska vi till lilltjejens aikido träning.

Ha en bra dag

Nilla                         Sunshine 

Soffe
0

Gomorron!

Här är det lugnt än så länge.. Duggregn ute.. Hade rätt att snön skulle försvinna lika fort igen som den kom *hehe* Nu återstår det bara att sova igen resten av dagen *S*

Ha en bra dag!

:-)

mayolica
0

Här är det oxå lugnt. Våran snö försvann oxå lika fort som den kom,det ser jättefint och soligt ut ute så det vore synd o skam att inte ta vara på det. Får ta en riktig långprommenad sen.

Glad

~ mayolica ~

april4
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äntligen sol. Underbart varmt………känns som vår i luften

Hoppfull
0

Hej allihop!

Här är det grått och mulet som vanligt med tunga moln.

Igår blev det inte så mycket gjort, min man gick upp 03.00 för att sitta och vaka på vildsvin så han var rätt så slut hela dagen. Men promenad och handla lite lördagsgodis till dottern och så vidare orkade vi Glad

Idag spikar mannen och sonen på sonens rum, för min del blir väl de vanliga tvätt och mat-sysslorna.

Lite chockartat att halva mars redan passerat! Här brukar vi definitivt ha riktig vår så här års. Vi behöver solen och energin nu.

Nu ska jag nog gå ut och få lite luft, hjärnan mår så mycket bättre då.

Hoppas att ni allihop får en riktigt skön söndag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

varit ute på en kort prommis ca 1 km men det är väl vad vi sjuklingar orkar med idag.

Alltså jag kan inte låta bli att skratta åt rubriken i dagens pratbubbla- Pratbula! Helt underbar och den gör mig glad. Säg mig var det meningen Clary eller en sladd på fingrarna? Pratbula, riktigt ser oss sitta i en igloo av nåt slag och pratarSkrattande

Hoppfull
0

Jag satt precis och fnissade åt den gulliga rubriken jag med Glad

Soffe
0

Hahaha Skrattande Det har jag inte tänkt på förräns nu Tungan ute

sockerrattan
0

Godmorgon alla!

Här är det strålande solsken… droppar från taket… ska bli långpromenad idag!

Kram till er alla!

Mia//

Clary
0

Jag måste ju ha koll på om ni är vakna eller ej när ni läser Cool och det tog ganska lång tid innan nån såg det, så grattis Korseett!! Fast det stämmer ju på sätt och vis med bula……….men egentligen var det hjärnsläpp

Har städat av övervåningen och nu ser jag solen omgiven av moln och det droppar fint från taken, härligt!

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tuva-Lena
0

Ja Dagens pratbula var en kul rutbrik tycker jag, Skrattande fast vid delar ju inte ut några smockor åt varandra direkt..

Imorse var det dimmigt och grått, men det blir det när luften är kallare än marken, så nu sitter jag o väntar på att luften skall hinna ikapp så att solen kan komma fram. Isåfall åker jag en sväng upp till stugan och grillar korv och myser i solen. Annars hittar jag alltid på nåt, det finns ett hav att ösa ur! Har hunnit med morgonprommisen och ändå spritter det fortfarande i benen - det måste vara den efterlängtade våren!

Ha en jättefin dag allihop! Cool

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hoppfull
0

Man bli alltid lika glad av att läsa din sprudlande inlägg Tuvan, jag fascineras av din aldrig sinande energi!

abbis
0

Ska iväg om en stund på träff med mina utställningskollegor..en del planerande är kvar!! Blir nog lite lunch där…Annars ut i det vackra vädret!!

ha det gott!

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Inlägget är låst för nya kommentarer