Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 860 ggr
april4
0

Detta är så tragiskt

korseett
0

ja verkligen! att det kan gå så långt utan att någon annan regerar och att en människas sinne kan bli så infekterat av ondska.

Soffe
0

Fy va hemskt! Detta är en av de vidrigaste händelserna jag läst om faktiskt :-/

Hoppfull
0

Det som är mest märkligt som jag ser det är att han vid (rätts)psykiatriska bedömningar funnits fullt frisk… alltså inte störd alls! För då kan man väl undra hur man ska vara för att betraktas som sjuk/störd?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

#3 Ja det undrar jag oxå!

april4
0

Visst är det konstigt Hoppis. Jag såg när dom förde in honom i rättsalen och mina nack hår reste sig och jag kände ett enormt obehag.

Samtidigt så såg jag en gammal och bruten man och tyckte synd om honom. Hur kan man ha två så olika känslor för en person man inte känner? Nån som kan förklara det?

Soffe
0

Det är väl för att man ser hans båda sidor.. Han är väl inte bara ond heller.. Min tro är att alla människor har både positiva och negativa sidor även de som är psykiskt störda osv..

Hoppfull
0

Jag tror att man känner den smärta som ligger bakom att man tar till sådana handlingar. För hans eget känsloliv måste ju vara trasigare än det mesta annat, så alltså är väl din känsla helt korrekt. Hans handlingar är monstruösa och skrämmer oss allihop, samtidigt som det finns en sådan tragisk känsla över det öde han själv gått till mötes. Han måste ju ha mått fruktansvärt dåligt själv (det är absolut ingen ursäkt men en orsak) för att ens ha kunnat föda ideer om att handla så här mot sina egna barn och barnbarn.

april4
0

#6 Det värsta utav allt är att enligt alla tester som har gjorts på honom så är han inte psyksikt störd, utan räknas som normal.

Soffe
0

#8 Jo jag läste det.. Jag menar iaf de som är psykiskt sjuka.. Även om han inte visas vara det så tror jag inte att han inte har känslor..

april4
0

#9 jag tror han  har en personlighetsstörning

Soffe
0

#10 Det kan mkt möjligt vara så.. Någon störning är det han har iaf, annars hade han inte gjort som han gjort.. Han har ju gjort sig själv illa oxå, inte bara andra människor och sin släkt..

Clary
0

Det jag finner märkligt är att ingen reagerat, bryr vi oss så lite om vad som händer i vår närhet?

Störd är man om man kan tillåta sig att göra vad han gjort.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hoppfull
0

Människorna runt omkring intygar ju alla att de inte haft en aning… men nog tror jag att de flesta väljer att blunda för saker snarare än lägga sig i.

rockygubben
0

Usch vilka psykopater det finns!

april4
0

Inte ens hyresgästen som hyrde av Fritzl visste  nåt om källaren.