Spikmattor...
Jag har just skaffat mej en spikmatta, och ligger på den varje dag efter jobbet. Härlig avslappning och det känns skönt när man kliver upp… :-) Men är det någon som har någon erfarenhet av dessa? Är det bra för något eller är det bara en modefluga? Jag känner att det händer mycket i kroppen av alla nålarna. Men vad exakt? Är det någon som vet lite mer, eller bara provat? Jag är nyfiken på er andra, vad ni haft för upplevelser…
åh vi har mycket om spikmattor! flera av oss ligger i stort sett dagligen på dessa underverk. Det finns flera gamla trådar i ämnet. Ska se om jag kan få upp några till ytan

#1Tack för snabbt svar! Jag väntar med spänning på vad du hittar. Ja visst är det skönt! Beroendeframkallande…
helt underbar och så man somnar härligt på den. Nu finns det tre trådar med matigt innehåll åt dig att läsa

Hahaha… jag är ju nybörjare här! Vars är trådarna?
vars ser jag dem? :-)
till vänster i spalten under senaste inläggen. De heter "årets julklapp -spikmattan", "Spikmatta" samt " Hur går det med spikis?"

Nu tror jag att jag hittade. Det står ju massor ser jag nu… Till vänster. Ska läsa det. Tack!