Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1473 ggr
Clary
0

Dagens Pratbubbla 17/3

God morgon på er

Nu ligger det bara lite snö kvar, fler och fler snödroppar sticker upp sina huvuden, känns bra.

Idag blir det en dag av väntan igen då lille gubben ska in till sjukan och förhoppningsvis få några svar. 

Själv ska jag prata med mina blommor, plantera om lite och se om det nåt jag måste göra  Flört

Ha en härlig dag alla

Medarbetare på Feng Shui och Indien

korseett
0

rida idag och fortsätta med kontoret. Sen i em kväll ska jag upp till Gunnarskog på ett LRFmöte jag är inbjuden till. Ska prata plastinsamling för lantbruket. Jag ansvarar för den i Värmland.

Ha en bra dag alla

Hoppfull
0

God Morgon!

Vilken nervös dag Clary, jag håller tummarna!!

Skönt att komma ut på hästryggen, är din huvudvärk bättre nu korseettan?

Här regnar det ganska kraftigt idag, men det känns helt okej för jag har ont i halsen och huvudet. Det började redan förra måndagen men har legat och bara grott fram tills nu tror jag. Mannen och dottern har varit förkylda länge så det är inte något överraskning direkt.

Så här blir det ännu en lugn dag!

Vi har fått upp krokusar i trädgården, så våren kommer även om solen själv har tagit långsemester i år.

Jag önskar er alla en riktigt bra dag!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Tiia
0

Håller tummarna Clary för att beskedet blir positivt idag.

Det regnar rejält hos oss idag.Tackajs lilla "Kida" blev blöt om nosen

Han älskar ju hårtorken så jag fick snabbt honom torr

Ha en bra dag allihop

korseett
0

självklart Clary håller jag tummarna för dig och din man idag

Ja hoppis, något bättre har det blivit och huvudvärken har lanat en del. Väntar på besked av provsvar

Soffe
0

Hej o Hå!

Här är det vanligt väder hur nu det ser ut *hehe* Känns som att solen är på väg att visa sig :-)

Blir en lugn dag med min fyrbente vän här :-)

Ha en bra dag!

Hoppfull
0

#4 så skönt att höra att det är bättre!

sockerrattan
0

Hejsan!

Hatr börjat med burstädning inge kul men måste göras!

Yngsta grabben jagade upp mig ur sängen i morse… skulle ha skjuts till skolan med skidor….

Ha en bra dag!

Mia//

diaz55
0

Härligt vårväder i Örebro! +5 grader och solsken, absolut en långpromenad idagGlad

Kram och ljusa tankat till dig och lilla gubben idag Clary.

#2 lite healing till din hals Hoppfull, krya på dig och ha en lugn och kurerande dag.

Ha en fin dag med alla fyrbenta vänner/kram lena

Hoppfull
0

#8 Tack för din omtanke! Känner mig som tur är inte sjuk utan mera hängig, men jag brukar repa mig himla snabbt.

Ha en skön långpromenad!

Kram!

Maddo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er alla.Ja jag har kämpat med grovstädning i flera veckor nuSkrikandes Men nu vet jag att de inte kann bli renare,HaaHaa!!har skruvat ner persienner å allt för att skura i varje vrå för nu e de vår.!!!Ni ska inte tro jag är pedant för långt ifrån,men någon gång får de ju jöras,men idag är det vårväder igen missade några fina dagar för skurningens skull,men de va ju juset som väckte min lust så jag fick jort mycke.Men idag blir det Cykeln å titta till sjöboden fota lite,å njuta av havet å måsarnas skriii. Många tycker det är jobbigt när dom börjar föra väsen, men jag tycker de e  UNDERBARTCool Ha en fin dag alla.  Undrar varför de blir under sträck när jag skriver….DE SPÖKAR NOG. HaaaaHaaa.Förvånad

Lev livet, det går inte i repris.

Hoppfull
0

Vad duktig du är och vilken härligt vårig bild! Glad

Maddo
0

Tack så mycke!! Glad Ja det är skönt att de kommer dagar som jer hopp om en ny sommar.Skrattande

Lev livet, det går inte i repris.

korseett
0

oh gula krokusar!

Alttså idag fick jag skämmas. Jag skrev förut att jag skulle upp till Gunnarskog ikväll på ett möte. När jag får tag på den andre som ska dit sa han att nej det är inget möte för det var för en månad sedan, alltså tisdag 17 februari och inte tisdag 17 mars. Vilken tur att jag fick tag på honom, tänk om jag stått däruppe och ingen varit där! Ja så var det bara att ringa till ordföranden som bjudit in mig och förklara vad som hänt. Gud nåt så retligt och jag som sett fram emot det så också.

Så nu har jag kvällen friSkrattande

april4
0

Hoppas det blir bra svar Clary, tänker på er.

Härligt med krokusar Hoppis, då är det vår.

Tur att han gillar hårtorken Tiia.

Oh så fina krokusar Maddo

Vi har härligt vårväder med strålande sol. Så var det inte på förmiddagen, då öste regnet ner. En promenad på nästan 6 km idag i det underbara vädret.

Clary
0

Tack alla ni goa tjejer som hållit tummar och skickat goa tankar, idag fick vi bra besked, värdena var mycket bättre så nu har det vänt, eventuellt kan det bli några omgångar med dropp men först ska han bli klar med en öroninflammation. Nu går väl luften ur mig men gu så gla jag är Skrattande

Hoppas ni alla haft en bra dag, skickar er en jättebamse kramis

april4
0

Oh, va skönt att höra Clary att ni fick bra besked.,förstår din glädje.Glad

korseett
0

åh va skönt att höra!

Soffe
0

Goda News Clary! :-)

mayolica
0

hej här har det varit en fin och solig dag

#10 så fina bilder det blir med din nya kamera.

#15 Så skönt att det var bra.

Ha en bra kväll.

Glad

~ mayolica ~

abbis
0

En solig dag i Nora har det varit! Hoppas ni haft en fantastisk tisdag!

Sambon och jag rev ur ett av rummen i butiken igår kväll och idag har sambon lagt spån på golvet.Vi ska lägga trumlade platta gråstenar som golv som jag köpte på en mässa för 2 år sen så det är på tiden*L*..Väggarna ska kläs med stående plank och målas i en grå ton till helgen måste skynda,skynda så vi hinner innan vi tillträder i Karlskoga..Allt på en gång..Har funderingar på vad man ska ha för häftig lösning på hyllor..Vill inte ha det gamla vanliga*L*

kram abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Hoppfull
0

#15 Underbart Clary! Hälsa gubben så gott med!

Clary
0

Nu är det dags att stänga ner för idag. Var rädda om er allihopa, nästa gång skriver jag från värmen   

Soffe
0

Bye Byeee Clary! Sov så Gott!

Clary
0

Tack!!!!!

april4
0

Åker du till goa igen Clary? Trevlig resa isåfall. Ta vara på varannSkrattande

Tuva-Lena
0

Underbart för dig Clary! Ha en dunderskööön semester! Glad

Kram till er andra, och förlåt för att jag "skolkat" idag. Får ta igen det imorgon istället! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

#26 Ingen fara Tuvsan! Du finns med oss här ändå Skrattande

Tiia
0

#15 Vad härligt att höra,Clary.Blev helt tårögd nu.Ha en underbar resa,vännen.Bamsekram

Inlägget är låst för nya kommentarer