Dagens Tarot 18/3
Hej!
Jag kör på som vanligt här ;-)
Budskapet: Fick samma kort idag som igår, så budskapet känns ungefär som detsamma.. Men.. Ska försöka formulera mig bra och hoppas att ni blir nöjda ändå, för jag gör mitt bästa!
Får känslan av att.. Försök bryta mönster, sådant som inte gagnar eller behagar dig.. Känns viktigt att lämna destruktiva mönster, betéenden.. Ägna istället tid till att skapa positivitet, ta till vara på det och gör något riktigt bra av det.. Det är viktigt att kunna säga Nej när man känner så inombords oxå..
Tack för mig!

Kanonbra budskap Soffe!
Bryta mönster är något som alla kämpar med och vi har alla saker som vi skulle må bättre av att göra oss av med! Säga nej är oxå en sak som jag och många andra har lite svårt med, så det behövs tränas på!
Tack för kanonbra ord!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
inte undra på att du får samma kort. Det här är ju något som många av oss med kämpar med. Det ska jag verkligen ta med mig idag.
Mönsterbrytardagen!
tack Soffe
Va bra att ni kunde uppskatta det ändå
Blev lite bekymrad att det inte skulle bli så bra, men såhär i efterhand när jag läser det är det ju faktiskt bra 
Varsågoda!
Kram
Tack för budskapet, Soffe! Jag tar till mig det med värme!
Kram till dig 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Lita på dina kunskaper Soffe

Tack för budskapet Soffe, Du är verkligen mycket duktig, det känner jag i dina ord, du vill alla så mycket gott, forsätt på den vägen
att bryta ett negativt mönster kan vara väldigt svårt, konstigt tycker man, att hålla sig fast i något som inte är bra för oss själva.
Att säga Nej till andra och till mig själv jobbar jag med varje dag.
Varm kram till dej från mej.
Tack va snälla ni är! Jag blir rörd
Det betyder mkt för mig!
*Kramar om er*
Jag har alltid haft svårt att säga nej och har det fortfarande i vissa lägen, men jobbar på det. Tack för budskapet Soffe.
Du är jätteduktig med tarot Soffe, det budskapet tar jag oxå till mej. Jag tycker att det är jättesvårt att få till det med korten det hade nog varit lättare om man börjat när man var yngre.

~ mayolica ~
Kul att ni uppskattar det! Glädjer mig :-)
Kram
Jag försöker medvetet att bryta mönster,det känns väldigt viktigt för mig.Kanonbudskap,Soffe
åhåjaja när jag försökte bryta ett mönster föll jag tillbaka i ett annat
men skam den som ger sig!

#11 jag kämpar oxå med det… men som sagt det är knepigt och som diaz säger är det egentligen helt bakvänt att ha lättare för att hålla fast vid destruktiva saker än släppa dem och bli fria.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Puss o Kram till er alla