Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 756 ggr
mayolica
0

Datakrångel

Det har krånglat och hakat upp sej lite för mej med iFokus idag. dels har det hakat upp sej på sajterna men även när jag skulle sätta in bilder i albumat,så stod det plötsligt (varning sidan gäller inte längre) så jag fick gå in på nytt på iFokus flera gånger,så har det aldrig blivit förut

Eftersom jag är väldigt oteknisk på datorer så vet jag inte om det är min dator det är fel på eller om det är iFokus,så jag tänkte höra om någon annan har haft något problem?

Jag stängde av min dator tillsvidare och satte mej vid en annan så får jag se hur den funkar sen, kanske det var ett tecken på att jag ska gå ut i det fina vädret och inte sitta vid datorn?

~ mayolica ~

Hoppfull
0

Hihihihi, ja det sista kan det ju vara…

Själv har jag inga problem just idag, får se om någon annan skriver något.

Lycka till och njut annars av solen.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

du det där meddelande fick jag på min dator för en annan sajt. Vilket virusprogram har du?

Soffe
0

Inga problems här än så länge..

mayolica
0

#2 Jag har AVG, Kan det vara nåt virus som gör att det blir knas? Det verkar som denna datorn funkar bättre,fast den kommer vara upptagen sen.

#1 Ja det är synd och skam att inte vara utei detta härliga vädret,det var jättehärligt och jag glömde en sak som vanligt så det blir en tur till.

~ mayolica ~

april4
0

Jag har inget krångel

Maddo
0

Cool Det har min med inte lite heller,men det är vädret helt klart!! DET ÄR ALLTID EN MENING MED DET SOM SKER.FlörtHa en fin dag

.

Lev livet, det går inte i repris.

mayolica
0

Nu verkar det som denna datorn oxå segar sej.Rynkar på näsan

~ mayolica ~

april4
0

Vilken osis, mayolica. Har  du kollat om du har mycket spioner? Då brukar datorn jobba mycket långsammare. Det finns ett ad-aware -program gratis att ladda ner på nätet ifall du inte har den.

mayolica
0

Spioner? vad då för spioner? finns det spioner i min dator???Obestämd

Jag kan allafall använda min dator igen,men jag har inte vågat provat något mer med bilderna. det var då datorn låste sej helt.

~ mayolica ~

april4
0

Jodå, det finns spioner så programmet  Ad-Adware tar bort dom. Jag brukar ha  ca 30 st varje dag så jag får rensa varje dag. Spionerna gör så datorn blir slö. Kan finnas i din dator utan att du vet om det. Testa och kör programmet, så får du se.