Dagens Tarot 19/3
Hej!
Jag kör på som vanligt ;-)
Budskap: Försök att gå din egna väg, ha tillit och följ din känsla vad som är rätt för dig.. Låt inte andra påverka dina val och beslut.. Vänd inåt och lyssna till dig själv och ditt inre..
Tack för mig!

Tack Soffe!
Den uppmaningen kan vi nog inte få för mycket av! Det kan ju vara väldigt lätt att gå lite vilse bland alla "måsten" och viljor man omges av!
Kanonbra!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Varsågod Hoppis! :-)
Tack det där behöver jag idag verkligen
kram Soffe!
Ett bra butskap som kan vara värt att tänka på,tack soffe

~ mayolica ~
Varsågoda :-)
Kram Karin!

Ja det e så sant som det är sagt.!!Tack för dom orden.Är precis dit jag kommit nu.
En Härlig känsla.!!!
Lev livet, det går inte i repris.
Tack Soffe, precis vad jag behövde idag.
Varsågoda! :-)

Tack goa Soffe, du må tro att dom orden gjorde nytta.
Jag behöver höra dem, om och om igen. Kramis
Varsågod Lena! Blir så Glad av din uppskattning 
Kram!
Jättefina ord Soffe och dom kommer så lämpligt.
Idag funderade jag över varför jag skall vara "kärringen mot strömmen" i många frågor. Det känns speciellt när man bor i en liten by som den här. Jag känner mig alltid annorlunda och jag går mina egna vägar. Tyvärr betyder det också att jag ofta beraktas som lite suspekt och en del människor "undviker" mig. Rak, ärlig, omtänksam och lojal tycker jag att man skall vara, men det uppskattas inte alltid..
Nu blev jag styrkt av dina fina ord! Tack o kram! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#11 Åh va roligt Tuvan! Glad för din skull 
Kramis
Det är så jag gör.Tack,Soffe
#13 Kanon! ;-)

#11 När man får de där tankarna Tuvan (jag får dem oxå emellanåt) så tror jag att vi behöver stötta varandra vi som är motvallskärringar! Och så försöka komma ihåg det där som någon skrev inne på PU om att vissa av oss är här under detta livet för att vara just mönsterbrytare! Vi kommer aldrig att bli mottagna med öppna armar eftersom vi representerar förändring och nytänkande på ett alldeles för stort och svårt plan, vilket majoriteten av alla människor är rädda för!
Så kram på dig mönsterbrytar-Tuva och kämpa på.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.