Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: andligt-shamanism
Läst 943 ggr
Hoppfull
0

Tror ni på UFO:n

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

korseett
0

The truth is out there!  Självklart. Vore sanslöst om planeten jorden, vilken bara är en prick i en galax, vore de enda levande varelserna i hela universum.

Soffe
0

Jag tror 50/50!

Hoppfull
0

Jag tror som korseettan jag. Vore nog lite storvulet att inbilla oss att vi är det enda intelligenta livet i hela rymden Förvånad som är oändlig…

Soffe
0

Man har ju rätt o tro vad man vill i den frågan ;-) Jag både tror och inte.. Jag känner inte det som en självklarhet att det finns UFO:n..

Tuva-Lena
0

Inte bara tror, jag vet att dom finns för jag har sett UFO:n vid två tillfällen. En gång var jag riktigt nära ett, men det drog iväg när jag närmade mig det - helt ljudlöst och med ljusets hastighet. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

mayolica
0

Jag tror att det finns,  min gubbe är helt övertygad om att dom finns eftersom han och hans syster har sett en. Sen hade det varit bild i tidningen dagen effter och väldigt många fler människor på den orten hade sett den.

~ mayolica ~

Tiia
0

Tror som korseett #0

rockygubben
0

Jag tror också som korseett #0

april4
0

Jag tror att det finns, varför skulle vi vara dom enda i hela univesum.

abbis
0

Sen jag var liten så har jag trott att jorden och solsystemet är instängda i en gasfylld stor flaska i ett laboratorium där vetenskapsmän står och exprimenterar med hur mycket vi tål…ett decenium hos oss är en timme hos dom..ha ha ha

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Soffe
0

#10 Låter som en häftig teori :-)

Ayena
0

# 10 - Skulle ibland vilja stanna i samma tankebanor Foten i munnen

Men jag tror absolut på att jorden har besökts många gånger av utomjordingar och/eller farkoster som är utskickade från andra världar.

mayolica
0

#10  Ja det var ju oxå en teori, vi kanske bara är något som dom har och exprementerar med.

~ mayolica ~

Hoppfull
0

#10 hahaha, ja så kan det kännas ibland… tyvärr tror jag att det vi själva som experimenterar så att vi mår som vi gör och får det som vi får det Obestämd

korseett
0

#10 det där tänket anammar jag direkt, precis så är det juSkrattande

mayolica
0

Vi har egentligen inte någon aning om hur allt ligget till, och varför vi finns till. Eller varför universum finns,och vad som kan finnas och inte.

~ mayolica ~

BrightGloria
0

Självklart finns det ufon!
Som om vi vore de enda levande väsen i detta universum. ;)

//BrightGloria
- Medarbetare på Sheltie.ifokus
- Hemsida