Pratubblan Onsdag 25/3
Godmorgon! tittar in en snabbsväng nu,ska strax åka med bussen. Missade en buss,så jag måste se till att hinna med den som kommer.
Ha en bra Onsdag allihopa.

~ mayolica ~
detsamma mayolica!
Ska jobba på MR idag. Första morgonen på länge jag inte varit riktigt utvilad men jag håller på att släppa en massa vätska ur kroppen och således uppsökt badrummet mycket inatt.
Solen skiner och det har varit kallt inatt -14 brrr

Hej på er!
Idag skiner solen här igen… men det är fortfarande vinter och minusgrader 
Måste få tummern ur och beställa D-vitaminer till mig med… fast nu måste jag visst släppa ut eller snarare slänga ut katten innan han river något därborta…
Ha en riktigt bra dag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja här skiner solen och det är så fint :-) Tyvärr är det ju inte vidare varmt, men glad att solen visar sig iaf.. Idag ska jag fota lille fisen här hemma, så en liten bild kommer jag att visa här sen ;-)
Ha en bra dag alla!
Hej hej
Jag fyller år idag*L* fått lyxfrukost och ett fång röda rosor på morgonen*L*
Nu ska jag ut och tömma en glasyrugn!
kram kram
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Grattis på Födelsedagen abbis!!! Hurra Hurra Hurra!!!
Kramen

#4 Ja stort Grattis för vår egen abbis!! Kramkram!!

Strålande solsken här… försöker röja som snabbast innan jag far mot Västerås i kväll!
Ha en bra dag!
Mia//

#12 han är jättefin Soffe 
Tack Hoppis :-) Han kommer bli en stilig karl när han blir vuxen :-D
han växer ser jag
#14 Hehe :-)
#16 Gör du ;-)

Kramis på födelsedagen Abbis, Hurra, hurra 
#12 klart att vi vill se sajtens egen sötnos. puss till han
ha en fin eftermiddag allihopa.
gaaahhh! just nu stångar jag mig blodig med bokslutet. Det har blivit så inni helsickes knas och det verkar som en hel del beror på programmet, någon uppdatering ifjol som något blev missat på. Jobb har jag i allafall och jag blir alldeles vimsig i skallen och tappar bort mig eftersom jag måste ha 3-4 olika papper med olika siffror på samtidigt som jag måste slå på räknaren och kolla så att allt blivit rätt. Jan-feb inga problem men mars höll jag på med i två timmar och april ser inte ut att bli sämre.
ja jag ville bara skriva av mig och att någon kanske tycker synd om mig och ger mig lite kramar och så…
Nej usch Karin! Du får inte göra så mot dig själv! Ta det nu luuugnt..

#19 Stackars stackars dig korseettan! Låter asjobbigt!
Massor av kramar och hoppas att april blir lättare trots allt!
Näe nu jag stänger ner fabriken och åker hem. Jag har fått hjärtklappning, hjärnsläpp och härdsmälta och då är det ingen idé att leka detektiv. Men det tar ju så himla lång tid bara att få det här färdigt!
Idag har det varit underbart väder. En promenad på 4.5 km blev det.
Kursande på eftermiddagen.Synd att dom lägger den alltid så sent på dagen, då är jag oftast så trött och har svårigheter med koncentrationen. Dagen har varit bra.

Vad har du utbildats i april?
Kommunikation och mål inom yrkeslivet
Tackelitack alla snälla här inne!!!!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

#26 Låter väldigt intressant i alla fall!
Jodå Hoppis, men väldigt enformigt och tråkigt. Jag har så svårt att sitta stilla längre stunder. Höfterna och ryggen tar stryk.
Had'den äran goa abbi!
Hoppas att din födelsedag har varit fylld med överraskningar och massor av paket!
Jag blev sen med allting idag jag, men nu är jag här, pigg o nyter och har precis tittat på både "Rent Hus" och "Det Okända" samtidigt. Men herre gud, hur det såg ut i lägenheten som dom kom till i Rent Hus! Det fanns ju knappt golvutrymme för att sig fram! Och det okända är alltid känslosamt att titta på, idag var det speciellt känslosamt - men slutet gott allting gott. :)
Va roligt att se dig Wargmåne! Välkommen tillbaka! 
#12 Vet du vad Soffe? Idag träffade jag sju stycken såna där vovvar som du har - dom är ju bara så söööta! Din speciellt! Min hund är ju så snäll, men dom gläfste och var jätterädda men min hund stod bara där och gnällde frustrerat. En av dom kom fram till honom till slut och då gick det bättre. 
Usch korseet, det låter jobbigt! Jag, som enligt min sambo är en administrativ katastrof, har aldrig dom bekymren…
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#30 Va roligt :-) Många tycker ju att rasen är mest reserverade, men alla är faktiskt inte det, bl.a min! Ja han är jättesöt :-)