Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 722 ggr
Soffe
0

Dagens Tarot 25/3

Här kommer det!

Budskap:  Dags att lära sig en läxa? Spring inte bort från problemen eller lägg dem på en hög, utan ta tag i det och rensa ut allt det som inte är bra för dig.. Utrensning är nyttigt.. Det viktigt att inte förneka eller se bort från det som känns tungt.. Det blir som en stor tvätthög som samlas på och ligger där och väntar.. Försök att se det ljusa i allt som är jobbigt.. Det finns inget ont som inte för något gott med sig..

Tack för mig!

korseett
0

Åh tjena Skäms där spikade du rätt i kistan! Jag som inte vill ta tag i bokslutet för MR för jag har ett stort fel som jag inte finner… Ok jag ska inte springa bort från det. På det bara, metodiskt och grundligt.

Du är så himla klockren i dina dragningar Soffe! Tack

Soffe
0

Jag tackar så mkt för din fina respons Karin Glad Den betyder mkt för mig Glad

Kraam!

Hoppfull
0

Kanonbra ord Soffe!

För en gångs skull är det här något som jag faktiskt är bra på. Och då känns det extra bra att läsa om hur viktigt det är!

Tack Soffe!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Varsågod Hoppis! Låter kanon ju :-)

Hoppfull
0

Hehehehe, ja det är skönt att veta att det finns något man är bra på… annars kan man ju känna sig lite kass emellanåt.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Ja jag vet hur det är ;-) När man får höra att man är bra på något så är det väl bara att sträcka på sig och se lite lagom kaxig ut *S*

diaz55
0

jag kan bara hålla med korseett, så klockrent som det kan bli, jag är expert på att , jag tar det i morgon eller nästa dag, när det är lite jobbiga sakerSkäms.

Utrensningen kommer på annat sätt annars, är kanonförkyld nu och värk i hela kroppen.

ok, go for itFlört

tack våran duktiga och goa Soffe, kram lena

Soffe
0

#7 Tack själv Lena :-) Fin respons ni ger :-)

Kram!

lapri
0

jaha det var därför jag betalade räkningar idag…

Soffe
0

#9 Duktigt :-)

Tuva-Lena
0

Mmm, toppenbra budskap Soffe - kan du ropa det riktigt högt så att min sambo också kan höra..? Kram! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

#11 Tack Tuvsan :-) Njaa.. Du kan väl berätta för honom ;-) Kram