Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 931 ggr
Soffe
0

Dagens Tarot 27/3

Hej!

Nu lägger jag ett kort för er som är både för idag och hela helgen.. Återkommer på måndag igen :-)

Budskap:  Känn inte panik över att inte få saker och ting gjort, utan ta det lugnt och andas.. Ta en sak i taget.. Försök att inte stressa, koppla av mer istället och unna dig själv goda stunder.. Ha inte för bråttom med vad det än är..

Tack för mig!

Hoppfull
0

Soffe, här har du väl prickat in ett helt samhällsbehov! Känns som om detta budskap är som klippt och skuret för i stort sett alla! Själv ligger fokus på att unna mig saker, jag blir bättre på det men är fortfarande inte bra…

tack Soffe!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Varsågod Hoppis Glad Det är inte lätt att få till ett budskap som passar alla här på AB, men jag gör mitt bästa!

rockygubben
0

Det måste jag lära mig.Har alltid flera bollar i luften,ska göra flera saker samtidigt.Jättebra Soffe!Glad

korseett
0

moahahaha. Klockrent igen SoffeCool

Soffe
0

Haha va Goa ni är Kyss

korseett
0

jag blir så full i skratt varje gång jag läser det du skrivit idag. Tur att man kan skratta åt sig själv när man får såna här aha-upplevelser

Soffe
0

Ja det är roligt att du ser och känner det så Karin :-)

diaz55
0

Goa soffe, du är en ängel på jordenGlad

luften gick ur mej och axlarna åkte ned när jag läste dina ord, varför så bråttom, jag kan inte lösa allt på en dag, eller?

Tack för alla tänkvärda budskap den här veckan, ser fram emot måndag.

Ha det skönt i helgen och sköt om Dig/kramis LenaKyss

Soffe
0

Tack själv Goa Lena :-) Känns fint att ni uppskattar mina budskap! Dem är ju till för att hjälpa :-)

Ha en bra du helg oxå och resten på AB!

Kramen

Tuva-Lena
0

#9 Ja Soffe, dina ord tål att upprepas dagligen, för visst är det så att man försöker att hinna med alldeles för mycket varje dag. Och hur resultatet blir sen, det frågar man sig aldrig. En sak i taget är en bra ledtråd - sa hon som alltid har tio bollar i luften.. Skäms

Kramis! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

Tack Tuvsan! Va bra att du känner det så :-) Vet ju en del hur du har det ;-)

Kram!

signemo
0

Fniss. Sitter här efter att ha jobbat mellan 7,30 och 18,00. Skall iväg imorgon också. Men nu , nu sitter jag mätt efter en god bit mat och smuttar på ett gott efterrättsvin.

Jag känner just nu att det är massor att göra på jobbet.

KLoka ord du skriver.

Var rädda om varandra

Soffe
0

Tack signemo :-) Kram