Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 991 ggr
Soffe
0

Dagens Tarot 14/4

Hoppas alla har haft en bra påsk :-)

Bry dig inte om andra människor som är bittra o negativa.. Låt dig inte påverkas av andras negativa energier.. Visa och ta fram din inre glädje istället.. Gör något positivt av din dag.. Låt dig få känna stolthet över dig själv när du gör något bra.. Va mot andra människor som du vill att dem ska vara mot dig.. Det är mitt motto för idag..

Tack för mig!

korseett
0

tack Soffe. fast än vet jag inte var jag ska leta efter min inre glädje idag men kanske hittar den

diaz55
0

Tack snälla Soffe, påsken har varit jättefin, hoppas du oxå haft det bra.

dagens motto tar jag lätt till mig, ett viktigt budskap, att kunna undvika det negativa och söka glädje, och att behandla andra som jag vill bli behandlad själv, det kan vi aldrig tänka för mycket på!

Tack och kramis soffeKyss

Soffe
0

#1 Varsågod Karin.. Jaa du.. Om du tänker så blir det svårare att känna och skapa glädje, eller hur :-)

#2 Varsågod! Jadå.. Det har varit en trevlig påsk.. Kram på dig Lena :-)

korseett
0

#3 nej du har så rätt. Kanske för att jag är mosig nu som jag har svårt att hitta den.

Soffe
0

#4 Ja det är säkert så.. Kram o krya på dig..

Indiania
0

Det finns ju alltid något att känna inre glädje över även om det ibland tar emot.

Tack Soffe för dina visa ord!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Soffe
0

Varsågod Indiania :-) Kram

Hoppfull
0

Tack för kloka ord Soffe!

Det är verkligen inte alltid lätt att inte påverkas av andras negativitet, men med mycket möda och kamp kan man lära sig och OJ vilken skillnad det gör när man klarar att hålla sig ifrån det där bittra och negativa!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

#8 Ja det är sant Hoppis.. Vet själv hur det kan vara..

Tuva-Lena
0

Jättfint budskap Soffe! Och idag var det lätt att följa din råd med det vackra vädret som följeslagare. Tack o kram! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Soffe
0

Tack själv Tuvsan Glad Kramen

JILE
0

Tack Soffe!

Detta stämde in bra på mig, stämde in på min käre bror som var mycket bitter och negativ i helgen…får hålla mig ifrån honom :)

Kram Jile