Godmorgon
En vacker vårmorgon,men kall. Småfåglarna sjunger sin serenad idag igen och jag har fått sova en timme längre idag. Igår gick allt som på räls…blev healad i förrgårkväll. Kan det vara så? Njuter iallafall av livet nu och försöker vara glad,fastän tårarna sitter bakom ögonlocken..är väl en reaktion på allt som hänt runt om mig under en längre tid… Skrev klart i natt på ett litet föredrag som jag ska hålla idag..om textilkonstnären Sandra Ikse. Om ni vill så kan jag kopiera in den här sedan,måste få lite godkänt av mina lärare först…Ha en bra dag och Djupt varmt Tack till alla ni som stöttat mig i Healing och i tankarna ,ser framåt nu..igen. Astrid

Härligt att höra Astrid. Tårarna lär nog finnas där en tid… det är ju bara som det ska vara..
Klart att det vore jättekul att få läsa texten!
Stora varma kramar till dig!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Njut av allt detta, Astrid! Även av tårarna, de är läkande i sig.
Lycka till med föredraget idag, oh jag ser fram emot att läsa texten senare 

Så glad för dig Astrid, du ger oss så mycket fina tankar och ord här på sajten. Så glad att du finns här
föredraget kommer att gå som en dans, och det vore toppen att få läsa det sedan, Lycka till Vännen. Kram lena.

Skönt att du kan se lite ljusare på livet idag!
Ta en stund och gråt ut ordentligt. Jag kämpar med en stor sorg och när det blir för mycket så stänger jag in mig i badrummet och bara ger mig hän. Jag har aldrig stött på en så stark och förlamande sorg tidigare och jag märkte snabbt att jag måste ge uttryck för den ordentligt för att inte gå under. Men jag måste ju klara av vardagen också och det här är mitt sätt att göra det. Det brukar ta max en halvtimme, sen orkar jag inte gråta mer. Efter några dagar har det byggts upp igen och jag måste låsa in mig på toa igen, men jag tror och hoppas på att det blir lite, lite bättre för varje gång.
Jag tänker på dig och önskar dig lycka till på föredraget och skickar glädje din väg!