Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 731 ggr
april4
0

Dagens ord 24/4-09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Valet

Att presentera sina idéer, sina drömmar för andra är att
riskera att förlora dem.

-T.S ELIOT

Clary
0

Det är sant, allt ska man inte dela med sig av.

Tackkramen

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Hoppfull
0

Så sant så sant… har flera gånger råkat ut för att jag litat på fel person och blivit grymt sviken!

Tack april för kloka ord!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

diaz55
0

Den förlusten har man gjort några gånger ja! Frid vare med dem, blir väl klokare med åren, kanskeObestämd

stora kramen April!

Indiania
0

Så kan det vara, en del skall man hålla inne med.

Tack april och kram!

" Var nära naturen - var när dig själv "

sockerrattan
0

Men ibland kan det va så att man uttnyttjar det för ideerna man har ska utföras. Jag har gjort det! Bästa sättet att få saker gjorda är att plantera dem i knät på en röd herre…

Själv är jag dam o blå… o då kan man absolut inte genomföra något!

Mia//

korseett
0

#5 varför skulle du inte kunna genomföra något för att du är dam? jag är dam (och grön, inte för jag fattar vad din färg tyder påCool) och genomfört mycketGlad

Hoppfull
0

#5 Fattar inte riktigt jag heller…

sockerrattan
0

#6 o 7 Därför att vissa i det stora röda lägret bara lyssnar på sina egna och då helst män! Så är det här i vår kommun… 2/3 är rött och resterande 1/3 delar vi andra på!

Och jag satt med i en nämnd där orförande i fråga inte klarade av kvinnor som kan något. Jag vet tom att vissa av hans egna kvinnor i partiet hoppade av för att han totalnochalerade dem!

Mia//

Tiia
0

Ja,en del drömmar ska inte berättas.Bra dagens ord.

korseett
0

#8 aha! men då uppfattade jag din färg rätt faktiskt, och jag är grön och vår kommun styrs av samma färg, tack och lov- centerpartist såklartFlört

Hoppfull
0

Vår kommun toppstyrs grönt Rynkar på näsan (med egen majoritet) med ett manschuviunistiskt ja ni vet vad vid rodret! Han är falskare än falskast men utåt är han en hjälte… morr…. så det kvittar nog vilken färg det är egentligen, det beror på människan som sitter där tror jag!

sockerrattan
0

#11 jo nog är det så! Men ibland så överstiger ju kvinnans list… visst?

Mia//

april4
0

Hej på er. Kul att läsa om era diskussioner.  Håller med Tiia där, att en del drömmar ska inte berättas.