Helgens Tarot 8/5 - 10/5
Vad du än gör med ditt liv.. Låt ingen stå där med pekpinne mot dig vad du gör rätt eller fel.. Då menar jag att alla har vi ett val vad vi gör i vårt liv, det är alltid upp till var och en vad vi väljer och gör.. Ingen annan bestämmer det.. Att låta sig påverkas av andra påverkar oxå ditt val och det kan bli fel om du inte lyssnar till dig själv noga.. Jag tror att det alltid är viktigt att kunna lyssna till sig själv, sina egna tankar och känslor.. Ibland kan det va svårt att lyssna till sitt hjärta, man låter hjärnans tankar ta över istället.. Därför är det nog bra att försöka finna en balans mellan tankar och känslor.. Ta god tid på dig att fatta dina beslut i livet.. Ta inget för givet..
Tack för mig!

Nej pekpinnar har jag fått nog av
Nu bestämmer jag själv 
Jag tror oxå att det är viktigt att lyssna på sig själv, visserligen tycker jag att man kan få många tips och goda råd av andra men man måste verkligen känna efter vad man vill själv sen.
Kanonbra ord Soffe!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Varsågod och Tack Hoppis! Som ni säkert märker så kan samma ord dyka upp då och då, men det tåls att bli påmind om det oxå ;-)
Ja, man ska gå på sin magkänsla tilliten :-)
Även när man har barn är det lätt att försöka säga vad de ska och inte ska göra ,men man ska nog låta dem gå efter sitt eget hjärta.
Kramiz
Precis JILE :-) Kram

jag är en envis liten rackare och vill bestämma själv och göra mina egna misstag, men inte så envis att jag inte tar till mig ett gott råd eller ett bra budskap från dig soffe.
och vissa saker tål verkligen att upprepas om igen
tack för veckans budskap soffe, och ha en riktigt skön helg
Tack Detsamma Lena :-) Kram!

JILE, klockrent !!! Kunde inte skrivit detta bättre själv 

Tips och råd är ok men jag bestämmer 
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#8 Så ska det låta
Kram