Dagens Tarot 12/5
Känns som att det är viktigt idag att lyssna till vårt inre, vårt djupa inre centrum, våra känslor, har dem något att säga idag.. Kanske behöver vi stanna upp och känna vart vi är på väg i livet, behöver vi ändra riktning eller är det något mer vi kan bättra på.. Tänk inte så mkt på vad som finns framför, utan tänk på nuet och vad du har med dig nu, låt dina känslor flöda.. Va inte rädd för att visa det du känner, va inte rädd för att öppna upp känslor vad det än är.. Om det är tårar eller skratt, bara släpp ut det om det behövs.. Viktigt är nog oxå att kunna eller vilja lyssna till sina drömmar, för det kan finnas många av dem och en del kanske vi aldrig hinner uppfylla..
Suck.. Det funkar inte att ta ner stycken en rad ner istället för två.. Hoppas det går bra att läsa det såhär ändå..
Tack för mig!
Hej Soffe! Här flödar känslorna för fullt, det är det viktigaste av allt att våga visa alla sina känslor och ta emot andras känslor också!
Tack för dina fina inlägg och kram till dig!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack själv Indiania
Kram till dig oxå!

En himla bra uppmaning Soffe! Att försöka vara i sina känslor här och nu är kanon!
Kram Soffe!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jaa precis Hoppfull! Kram till dig mee! 
Mycket bra skrivet Soffe
Taack april 

Idag har känslorna flödat här både negativa och positiva!
Fina och tänkvärda ord.
#7 Tackar 
Ja nog flödar energierna, både upp och ner idag. Varit ledsen, varit glad, varit arg och varit lycklig. Glädje och lycka är lätt att visa medan man kväser ilskan och sorgen. Du har rätt i det du säger Soffe! Ut med det! Visa det! Och därmed helas.
Ikväll ska jag lyssna på tuff hårdrock och leva ut ilskan sedan tar jag nog en sväng med lite mer sorgsam musik och gråter en skvätt. För kväsa de känslorna gör att de sätter sig i kroppen å så får man ont.
Kram på dej och alla andra
Sanne
Jag är glad. Är du?
#9 Bra skrivet! Rätt musik lyssnar du på oxå ;-) Hårdrock är bäst!
Kram till dig!
Hej
Ja nog har det varit en dag full med energier, både positiva och negativa men övervägande positivt även om de negativa har sugit en del kraft. Men skönt att komma in här och läsa lite vad ni skriver. Det fyller på…
Kram till er alla
Lena
#11 Skönt o höra :-) Kram