Dagens Tarot 13/5
Det blir en kortis idag..
Är det dags för utrensning kanske.. Lämna gammalt skräp bakom sig.. Städa insidan.. Släppa taget om det vi inte behöver, det vi inte vill ha.. Visst behöver vi och vill vi gå vidare ibland.. Det är nog så nyttigt för själen.. Gör något gott eller fint till dig själv ibland eller så ofta du vill.. Spökar gamla känslor som kommer upp till ytan eller vet du att du har något som du inte bearbetat klart.. Då är det nog dags att ta tag i det.. Glöm inte bort dig själv oavsett hur mkt du har att göra för andra människor eller vad det än gäller..
Tack för mig!

Ja Tack det vore skönt med lite utrensing
Känslorna travar på medan kroppen… ja den står still! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
är det vad som spökar i min rygg???
Vilken årstid kan passa bättre än våren för utrensning?
Tack Soffe o kram!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Varsågoda! Kram

Om det är tid, jaaaa
Tack och Kram

Rensa, rensa, jodå gör ju inte annat
Tackkramen
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Duktiga ni är :-) Kram!
Ja det hade nog inte varit fel,men ibland är det inte så lätt att släppa taget.
~ mayolica ~
Hej
Men hallå vad e de här. Talar dagens tarotkort rakt in i mig eller? Kommer hem från jobb, på med kaffebryggaren och logga in här. En riktigt jobbig dag på jobb - vänt ut och in på sig själv känns det som och ifrågasatt sig själv som pedagog.
Och så läser man att det är dags att rensa ut lite… inte glömma sig själv…
TACK vad jag behövde dessa ord, här och nu
Kram
Lena
#9 Kanoners Lena
De e bare o kämpe på för glatta livet.. Nästan iaf

Kram
Fniss, Tack för dagens tarot förresten. När jag åkte hem nyss. då satt jag och tänkte att jag måste rensa ut och städa lite. Sen har jag ju mer och mer tankar om att denna dagen är början på resten av livet. Kanske man borde tänka på det. Och inte som jag bara gå och vara rädd för förändringar i tankarna.
Var rädda om varandra
Va kul att det vart så träffande för er idag
Det stämmer säkert väl in på mig oxå 
Dagens tarot var direkt riktade till mig kändes som det i alla fall. Har börjat lite med bearbeta en sorg jag har, men så svårt och jobbigt det är. Dock fortsätter jag, för jag vet ju att jag kommer att må så mycket bättre sen. Tack Soffe för påminnelsen.
Varsågod april :-) Kram