Dagens Tarot 20/5
Karma.. Som man sår får man skörda.. Ger man sig in i leken får man tåla den oxå.. Tror du på ödet eller är vissa saker som händer bara en slump.. Jag känner att det är viktigt att ha kontakt med sitt inre, både tankar och känslor.. Att våga visa känslor vare sig man är ledsen, glad eller arg.. Ut med det.. Håll inte inne känslor vare sig dem är positiva eller framförallt negativa.. Låt ditt inre vägleda dig..
Tack för mig!
Tack Soffe

Ödet eller slumpen ja… kanske en snygg blandning vad vet man. Jag tänker att all vår kamp och strävan egentligen vill ha mer kontakt med vårt inre, vår själ.
Det är nog viktigt som du skriver att inte bunkra upp sina känslor inombords, där gör de verkligen ingen nytta utan lägger sig ivägen för kontakten med vårt inre!
Väl talat Soffe!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Varsågod Karin :-)
Tack Hoppis :-) Så sant..

som man sår får man skörda, en röd tråd genom hela livet och kanske genom flera liv, tål verkligen att tänka på!
Tusen Tack för klokt budskap Soffe/ kramis lena
Varsågod Lena :-) Kram!
Jag tror på ödet och att vad som än händer i ens liv, så är det meningen att det ska ske. Jag är så dålig på att visa min känslor, speciellt att gråta.
Orkar inte heller prata om känslor, så jag har nog mycket att jobba med. För tillfället har jag mycket inombords som borde ut egentligen, men orkar bara inte ta tag i det. Tack Soffe för dina meningsfulla tarot buskap.
Varsågod april :-) Kram
Tack för dagens tarotbudskap,Soffe

Tack Soffe!
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Varsågoda :-) Kram