Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 791 ggr
Soffe
0

Dagens Tarot 21/5

Att vara stark är bra både psykiskt och fysiskt.. Att hitta och använda sin inre styrka är bra i emotionellt jobbiga situationer och den tror jag att vi kan ha mkt nytta av..  Jag tror att det blir lättare att hantera psykiskt jobbiga situationer om man öppnar lite på locket, det hårda yttre skalet.. Att vara fysiskt stark kan innebära mkt, men mestadels att orka med en dag på jobbet konditionsmässigt.. Jag tror att det kan behövas få insikt om att vända på våra negativa tankar till något bra och låta resten rinna ut ur sanden, släppa på trycket.. Tänk va det kan lätta..  Tänk oxå på att inte kämpa emot dina inre demoner, då blir det bara jobbigare och svårare att bli av med dem, om dem nu existerar.. Ja vad det än är som är jobbigt psykiskt eller fysiskt.. Försök att göra något bra av det ändå.. Glöm inte att du har en inre styrka som kan hjälpa dig..

Tack för mig!

mayolica
0

Tack Soffe,bra budskap som vanligt.

~ mayolica ~

Soffe
0

Tack själv mayolica Glad Över 20 stycken som inte tycker det Skrattande

april4
0

Då är inte jag bland dom 20 i alla fall, för jag tycker oxå att budksapet är bra.Skrattande

Hoppfull
0

Det är bra skrivet Soffe!

Jag tycker även att det är en enorm styrka att kunna erkänna att man behöver hjälp! Något jag varit ganska dålig på och tränar på fortfarande. Jag blir bättre men det är svårt tycker jag.

Tack för tankvärda ord Soffe!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

#3 Nu är det över 40 som inte tycker det *hehe*

Nä jag vet att du inte är en av dem april Flört Fint att du tycker det Glad

#4 Tack själv Hoppis! Bra ord skrivet av dig oxå Glad

korseett
0

Läste efteråt och tack Soffe

Varenda gång sidan uppdateras så blir det en till som läst i statistiken så bara att jag läst och sedan skrivit och publicerat mitt inlägg så tycker systemet att jag läst två ggr. Och varje gång någon har skrivit går vi ju in och kollar och då reggas det också. Så det där med att det är många som läst är bara att ta med en nypa salt

Indiania
0

Tack Soffe! Det här är så rätt och så riktigt, du skriver så bra!

Kram från mig!

" Var nära naturen - var när dig själv "

Tiia
0

#5 Tack för budskapet,Soffe

Jag skriver inte varje dag,bara om budskapet känns bra för mig

samma som dagens ord,känns orden bra i mig,då skriver jag det

Det betyder inte ,Soffe,att ditt budskap skulle vara dåligt,bara att jag kanske inte kan ta in det just den dagen

Soffe
0

#6 Det va på lite skämt ;-) Varsågod!

#7 Tack va snällt sagt :-) Kram

#8 Ta det inte personligt.. Jag som skämtar lite men vet att många andra än ni jag vet om som läser.. Varsågod!