Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettfysio-zon-aromaterapi
Läst 3259 ggr
vildarosen
0

Alternativ smärtlindring..

i leder o mot inflammtion söker jag då jag är så trött på att alla läkare bara skriver ut en massa tabletter som bara ställer till me elände i min kropp..

Allt som kan hjälpa är av intresse då jag inte vill ta en massa medicner jämt o ständigt!

Tacksam för svar!

Mvh Rosen

Vild är vinden som tar mig ifrån dig!

Vildarosen medarbetare reumatism ifokus

korseett
0

Har du läst artikeln om Gurkmeja? Lite längre ner bland inläggen under finns ett recept som du kan prova mot inflammationer och värk. Ta bort de värktabletter du har när du provar.

gurkmeja

[

](http://alternativbehandlingar.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=767c64c3-8bea-48f1-bdf0-b88f6184c005)

vildarosen
0

Nu har jag läst den! Missade den totalt tidigare! Det ska jag testa! Tack för tipset!

Mvh Rosen

Tuva-Lena
0

Jag arbetar med medicinsk laser, ett fantastiskt hjälpmedel vid inflammationer i leder och muskler, sträckningar, stukningar, nackspärr, ryggskott o s v… Jättebra vid akuta smärtor, men ger också kroppen den kick som behövs för att läka ut skador efter trauman. Ett allround hjälpmedel som jag arbetat med i 25 år, och aldrig har jag fått någon negativ respons av behandlingarna. Lasern triggar igång kroppens eget immunförsvar genom att tillföra den extra energi som behövs vid all läkning, påverkar cellnybildning, utsöndring av kroppseget cortison och utsöndring av endorfiner för smärtlindring. Otroligt effektivt. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

vildarosen
0

Verkligen intressant Tuva-Lena! Finns det inom sjukvården eller? Finns det nån mer sida där man kan läsa mer om det?

Mvh Rosen