Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1602 ggr
eva2005
0

kursgård

hej,

jag undrar om någon vet en riktigt bra kursgård för ca 20 - 30 personer för kroppsterapi och meditationskurser?

gärna inom en ca 2-timmars radie från stockholm, eller i skåne

viktigt med ett stort bra rum med god energi och bra golv

önskvärt: humant pris, vänlig stämning och bra vegetarisk mat

tack

eva

Glad

Hoppfull
0

Oj, det var lite utanför mina områden men jag ska fundera lite. Hoppas att det finns andra som har tips.

Får man vara nyfiken och fråga vilken sorts evenemang det är till och vilka kroppsterapier?

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

signemo
0

Hej. Kika in på www.kulturgarden.com . Ligger i en underbart vacker bygd i mellesta Halland. Det är ju nästan Skåne i allafallFlört

Var rädda om varandra

april4
0

Du har Sundbyholm ca 1 timmes resa från Stockholm. Sundbyholms kursgård  ligger ca 1 mil utanför Eskisltuna vackert belägen vid Hjälmaren.

http://www.konferensvarlden.se/presentation____33373.aspx

JMax
0

Stavsjö vandrarhem ligger inom rimligt avstånd från Stockholm o de har bra priser. Vi har haft flera styrelsemöten där. Finns även Stavsjö värdshus precis brevid men där har jag inte varit. Värdshuset har mat men inte vandrarhemmet vad jag vet, vi brukar åka till en resturang några hundra meter i från som har bra mat o äta där.

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hoppfull
0

Det här stället kanske vore nå't?

subtil
0

Kika på det här ligger i Björsjö i södra Dalarna med en fantastisk natur och ett litet vattenfall. En riktig pärla.

http://www.smartbehandlingshem.se/

Hoppfull
0

#6 Men är inte det ett behandlingshem? Hyr de ut till konferenser och kurser?

eva2005
0

många spännande ställen! jag kollar för fullt

nu fick jag också en förfrågan om vi kan arrangera ett större evenemang, för ca 100 pers, samma förutsättningar…

syftet med kurserna är grundkurser i ISIS, den terapi beskriven i artikeln och meditation

tack alla!