Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 823 ggr
Soffe
0

Dagens Tarot 28/5

Hej!

**Det blir ett litet budskap för dagen som jag kan ge er..

Ett ord som dyker upp är: Vila! Meditera eller bara slappna av i soffan, sängen vart ni nu vill.. Och sen får jag oxå till mig: Carpe Diem!**

Lova mig att ta väl hand om er själva idag tills imorgon..

Kram

rockygubben
0

Det stämmer på mig,det blir bara vila utom när hunden ska ut.Annars är det filmdag.Glad

Hoppfull
0

Samma här, jag vilar efter en intensiv dag igår med lediga barn och kompisar… dessutom har regnet öst ner hela morgonen! Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Träffande Glad

Clary
0

Ja det hade ju varit något om det inte var så att jobbet väntar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Soffe
0

Då får du försöka göra det bästa av situationen, upp till dig :-)

korseett
0

nja stämmer inte på mig idag- jag har full fart! vila blir till helgen när allt är över. Men jag tar ju och varvar det svåra arbetet med lite lättare och det är ju också en typ av vila

Soffe
0

#6 Kan inte stämma på alla Karin ;-) För att du har fullt fart så kan du bara ta väl tillvara på den :-)

Jag menar mer att vila när man känner att det behövs! Det är viktigt, att just inte bara köra på utan att lyssna till sin kropp oxå!

korseett
0

precis och det var ju det som jag kom på att jag nog gjorde när jag varvade uppgifter. Nu back to work

Soffe
0

#8 Go For It Karin Cool

nillanb
0

Jaa fånga dagenCool

Soffe
0

Japps :-)

Indiania
0

Tack för bra ord och tankar, Soffe! Kan tala om för dig att på " grejen" i min halskedja står det (  Crea Diem ) Skapa dagen så jag blir påmind då och då. Kram Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Soffe
0

#12 Varsågod! Låter fint :-) Kram

JILE
0

Ja vila blir det nu, regnar och blåser..passar bra det.

Kram Jile

diaz55
0

ja vila kan ju vara mycket, jag har satt potatis och purjolök, m.m. i mitt trädgårdsland, det är vila för själenFlört

kram och Tack soffe, och ta hand om dig oxå vännen.Glad

Soffe
0

#14 Va bra :-) Kram
#15 Varsågod o Kram :-)

april4
0

Jag kommer ofta ut inaturen tack vare en vän, så då vilar jag helt. Tack för budskapet.

Soffe
0

Varsågod april :-)