Dagens Tarot 1/6
Hej! Hoppas ni alla haft en underbar helg, det har jag haft och idag är det kanonväder :-)
Ja idag får jag känslan som kommit upp förut, det här om utrensning.. Känns som att det är dags för det igen.. Låter säkert komiskt, men av någon anledning ser jag det som att rensa rabatten i sin trädgård, men jag själv har ju ingen.. Man kan ju rena sig bara genom att bada, duscha av sig det smutsiga.. Varför inte förnya sig lite, finns många bra sätt, utom de dåliga.. Sen känns det som att man inte bör tvinga fram det som möjligen kan komma framåt, det vi verkligen vill göra eller det som oroar oss.. Låt saker och ting komma som det kommer, låt det bli på så sätt att du är mogen för det då, att det får bli i din takt och detta gäller allt som vi tänker och känner inför framåt..
Tack för mig och ha en fin dag! :-)
Tack Soffe! Ja jag går i utrensningstankar idag. Funderar lite och försöker inte forcera
Varsågod Karin :-)

Japp vi rensar och rensar… men det verkar finnas ett outsinligt berg av skräp att ta av! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#3 Hehe.. Ja så kan det va :-)
DEtta med utrensning har jag känt av under helgen.Det ploppar upp då och då och det skall man nog vara tacksam över.
Det är toppenväder här i dag också!
Tack Soffe och Kram!
" Var nära naturen - var när dig själv "
Låter härligt Indiania :-) Tack själv o Kram!
Jag förnyade mig själv lite i helgen, bla köpte jag lite nya kläder och gissa om humöret steg. Annars så har jag nån energitjuv i närheten som drar all energi från mig, eftersom jag är så trött hela tiden.
Tack Soffe för dagens tarot budskap, lika bra som alltid.
Varsågod april! Fint att du känner så :-)
Mycket som kommer upp till ytan som är besvärligt att handskas med. Jag försöker ta itu med dem ett i taget men sista tiden så ploppar det upp en massa saker på en gång och jag känner att jag inte hinner med. Vad gör man då? Dränker dem igen litegrann så man hinner med, eller?
Jag är glad. Är du?
#9 Vet inte vad exakt jag ska råda dig till mer än att fortsätta som du gör.. Bearbeta det i din takt och inte dränka det..