Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 947 ggr
Soffe
0

Dagens Tarot 3/6

**Har du hittat din inre kärna.. Alltså dig själv.. Jag tror på att söka inåt, som är viktigt just för att lyssna till sina innersta känslor och kunna lita till dem..
Jag tror att ibland eller ofta behöver vi söka svaren inåt och inte utåt, för att annars kan det hända att vi går emot oss själva.. Eller rättare sagt så tror jag att vi går emot oss själva om vi inte går på vår inre känsla och bara lyssnar på andra och går efter vad dem känner.. Det ska ju kännas rätt inom dig, dina egna känslor är viktigast för dig..
**

Det får räcka för idag, Tack :-)

Hoppfull
0

Kanonbra ord idag Soffe!

Det här tror jag är något som många av oss kämpar med i våra liv. Det är inte helt lätt i dagens uppskruvade tempo att ställa sig utanför den karusellen och lyssna inåt till vad vårt inre vill. Jag tror i viss mån att alla våra stressjukdomar är ett resultat av att vi inte lyssnar, till slut tvingar kroppen och vårt inre oss att stanna upp. Ja även andra sjukdomar för den delen.

Jag kämpar på med det här själv och blir bättre och bättre tycker jag Glad

Tack för viktiga ord Soffe!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Tack! Detta är superviktigt för oss alla! Kortet visade tydligt på det i samband med att jag tolkade intuitivt, vilket jag alltid gör..

Varsågod oxå :-)

Indiania
0

Jättebra ord Soffe!

Ja jag lyssnar alltid till min innersta numera, orkar inte helt enkelt att gå emot min känsla.Detta är viktigt för oss alla.Det här är saker jag själv lärt mig efter min utbrändhet, på den tiden levde jag för att vara andra till lags och arbetade inom vården.

Nu lever jag för att känna friden inom mig själv och det har min omgivnig gott av också.

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

Soffe
0

Tack :-)

Mycket bra jobbat med dig själv Indiania!

Kram

Indiania
0

#4 Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Soffe
0

#5 Skrattande

mayolica
0

Ja det tror jag oxå,att det är viktigt att inte påverkas för mycket av andra.Det är viktigt att känna efter vad som känns rätt för en själv.

~ mayolica ~

diaz55
0

så viktigt budskap idag oxå Soffe vännen..

jag gjorde som Indiania, och flera med oss, arbetade tills jag stupade helt enkelt på mitt arbete inom vården. Orkade helt enkelt inte lyssna till mig själv, utan gick på reserven tills den oxå var slut. Fick helt börja om från början efter sjukskrivning, och måste nu helt enkelt lyssna inåt och känna vad jag vill själv.

Tack och kramis Soffe.

Soffe
0

#7 Sant!

#8 Tack för fin respons Lena :-) Du gör oxå bra jobb med dig själv :-)

Varsågod och Kram!

JILE
0

Så sant soffe, men det kan vara svårt :-)

Kram Jile

Soffe
0

#10 Japp! Att svårt ska behöva va svårt, hmm :-)

Shar
0

Så sant så!

De orden behövde jag verkligen idag!

Så än en gång Tack!

Kram/Shar

Soffe
0

Varsågod Shar :-)

Kram

april4
0

Även jag behövde dessa ord idag. Tack för det fina tarotbuskapet Soffe.

Soffe
0

Varsågod april!!

Tiia
0

Bra tarotbudskap idag.Tack Soffe

Soffe
0

Varsågod Tiia ;-)

lenjon1
0

Jodå visst har jag kunskapen och förmågan att lyssna inåt, följa hjärtat oftast…

Men de gånger när vi är stressade, så mycket vi ska hinna med och begriper inte hur tiden ska räcka till. Det är vid dessa tillfällen vi skulle behöva sätta oss ner till brådskan har gått över. Ta det med ro och lyssna inåt.

Behöver jag det här, måste jag alla måsten? Känns detta rätt i hjärtat?

Inte för att jag begriper det, jo det gör jag ju, att dina ord varenda eviga dag Soffe prickar mitt bullseye.

Då är det kanske dags att ta det lilla lugna? Jo, ska bara…

Kram på er och tack för dina tarokort varje dag Soffe.

Lena

Soffe
0

Tack för ditt härliga inlägg Lena Skrattande Goe du!

Kram på dig!

korseett
0

Tack för gårdagens vägledning Soffe

Soffe
0

Varsågod Karin :-)