Dagens Tarot 10/6
Ta dagen som den kommer.. Det är något som kan ta tid att jobba med, att leva i nuet och ta tillvara på den dagen som är.. Det är lätt att se fram emot något så starkt att man för tillfället glömmer bort att leva helt i nuet och först ta tillvara på det som går att skapa för stunden.. Tänk va mkt som kan hända då.. Eller bara ta det lugnt och vila, meditera om man känner att man vill utnyttja tiden med det.. Vi har ett val för varje dag som går.. Men.. Ibland har vi inget val.. För vi måste något ändå var sig vi vill eller inte..
Ta väl hand om er idag och tänk gärna extra på ert inre, själen..
Kram/Sofie
I dag skall jag vila, läsa lite och ta mina dagliga promenader.Det säger ifrån att vilan behövs.
Tack Soffe för dina ord!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Varsågod Indiania :-)
Kram

Det är sant det Soffe! Barnen är så duktiga på detta och vi har mycket att lära av dem!
Kram Soffe!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack Hoppis :-)
Kram!
Jag är lite tvungen att ta det lugnt idag.Jäkla kropp som inte hänger med mitt sinne.
Tack för tarotbudskapet,Soffe
Bra att du tar det lugnt oxå Tiia.. Varsågod!

Idag har jag inte riktigt tagit dagen som den kommer men ändå blev det på ett sätt det också.
Det bäst är att kunna ta det lugnt och se vad som händer eller vad som dyker upp. Om en stund ska jag meditera.
Tack Soffe
Varsågod Angelita! Fint namn :-)
Exakt det jag ska göra nu under sjuktiden jag är hemma.Tack för budskapet och påminnelsen Soffe.
Varsågod april! Hoppas du får en skön vilotid :-)
Tack Soffe, det snällt sagt.