Knölar i bröstet
Jag ska på mamografi och ett ultraljud för knölar i bröstet.
Om det skulle visa sig vara godartat men fortfarande ömmar vad kan man då ta till för behandling så att det lättar?
Kram och tack!
Ojdå, håller tummarna för godartade! Tror att de punkterar o suger ut om de är vätskefyllda "blåsor" men jag kan vara ute o cykla i oväder här. Kramar kan du få iaf! (När blir man kallad till mammografi förrexten?)

Mammografi vid 40 år….enligt "numret på pappret" alltså
. Kommer en inbjudan, iallafall i Östergötland. Kan ju vara olika i olika landsting….
Jo det generella e 40. För sent tycker jag.
Tack för kramen den värmde…

Min granne opererade bort sina knölar innan de tog reda på fakta (godartade/inte).Endast några veckor sedan.
.
Kan tänka mig att det är skönare att få bort dem!!
Lycka till 
Oki…nee då vill jag veta först vad det är jag ska ta bort. Hoppas ju bara på det bästa.

Håller tummarna men förstår att det måste vara oroligt! Är inte så insatt i vad man gör men tänker på dig och ber änglarna hjälpa!
Kram!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Måste komma mig för att ringa…fyllde 45 i våras o har inte hört ett skvatt!
Ooooooj det var inte bra. Ja ring!
Lycka till!

Men ….har du inte fått nån inbjudan?? Har det sparats i erat landsting eller ?? Undra hur det ser ut i resten av sverige & utomlands också e´klart…..
Östergötland 40 år= inbjudan
Västerbotten…undrar om man kan kolla på nätet ngnstans? Får googla…
Jepp det bör du göra…

Jag bor i Kalmar län och vi har oxå 40 år som gräns men jag tror att vissa landsting har 45, för att spara pengar gissningsvis.
Det erbjuds kvinnor mellan 48 o…69 (?) år här i Västerbotten. Så uselt!

#13 Verkligen! Fy så bedrövligt att spara på kvinnor… men vare sig ovanligt eller förvånande, tyvärr!!