Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1812 ggr
Vibeka
0

Milimetervågs terapi

Är det någon som provat på detta? Jag vet lite grand om det och tycker det verkar intressant Glad

Lägger in länk så ni kan läsa själva om vad det är.

http://www.mr-ab.se/produkter/cem-tech/cemtech.html

Ljus Carina

Clary
0

Verkar intressant, har du provat själv?

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Vibeka
0

Nej har juh inte det men tänker göra det om jag har möjlighet,tror det är mycket effektivt utifrån det jag har läst om det och fått höra om det från en mediumkollega och vän som använder detta i behandlingar. Tyvärr bor hon ända borti Pajala så jag kan inte gå till henne Flört

Hoppfull
0

Hm, spännande men har alla kroppar exakt samma frekvens blir min spontana tanke… för det låter konstigt tycker jag.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

mayolica
0

Har aldrig hört talas om den här metoden förut. Men jag har fått frekvenshealing en gång och mådde väldigt bra efteråt.

~ mayolica ~

Tuva-Lena
0

Ja man blir alltid lite misstänksam mot nya uppfinningar, men å andra sidan så har forskningen gått så mycket framåt så vad vet man? Jag tror att våra celler ligger på samma frekvensnivå ursprungligen i alla fall, men jag vet inte hur olika levnadssätt kan påverka frekvenserna - om det nu gör det. Rent logiskt så borde det göra det blir min första tanke. Skulle vara intressant att få veta fortsättingen Vibeka, om du testar.. Obestämd

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Vibeka
0

Ja det tror jag med att de ligger på ett utgångsläge så att säga för oss alla i början men att vi sen blir belastade med olika saker på vägen,både känslomässiga och fysiska. Det finns ju en hel del forskning på detta MMV från både ryssland,frankrike osv. på den hemsidan så det verkar juh itne vara så nytt i allafall…

Jag hoppas innerligt att jag får möjlighet att prova det  Glad

subtil
0

Jag jobbar med frekvensbehandlingar e-Lybra och allt och alla celler har sin specifika frekvens = information, annars skulle ´tex en lever inte kunna bli och vara en lever. Det är så man behandlar om man har en fel frekvens så känner apparaturen av det och skickar den rätta frekvensen till dig via elektroder eller en frekvenssändare för att rätta till.

Man kan behandla både dom subtila och den fysiska kroppen, jag har fått väldigt bra resultat på både och.

Mer info finns på   www.revital.se

Vibeka
0

#7 Var finns ni och utför dessa behandlingar då?

mayolica
0

Jag är oxå ganska misstänksam mot nya uppfinningar,jag tycker att  man bör vara lite kritisk och inte bara köpa allt. Men man ska heller inte förkasta allt som är nytt,då kommer vi aldrig framåt.

Att allt har sin egen frekvens tror jag oxå på,jag tänker oxå i dom banorna och skulle gärna vilja lära mej mer om det. Jag fick en liten inblick i frekvenstänkandet då jag träffade en person som kombinerade healing med frekvensterapi. Fast han ställde då in frekvenen manuellt efter en mätare.

Jag funderar lite på vad en sådan där behandling kan kosta? och vart man kan få den? det skulle vara intressant att prova.

~ mayolica ~

subtil
0

Visst skall man vara kritisk till nya saker, men min övertygelse är att det här är något som kommer mer och mer. Eftersom våra resultat är så positiva så kan man inte förneka det.

Jag använder den mest avancerade apparatur som finns idag, den innehåller över 300 000 specifika frekvenser som den analyserar och balanserar.

Kan nämna att det är ett flertal läkare som faktiskt har en likadan och dom använder den vid sidan om sitt yrke, bla han som har hand om ett flertal av det Svenska skidlandslaget.

Kan också nämna att i England så har dom kliniker som jobbar enbart med (bokstavsbarn) med enorma resultat, själv så har jag samma erfarenhet. Vi har också väldigt bra resultat på djur hundar, katter och hästar har vi hitills fått enorma resultat på.

Jag håller till i Åkersberga och i Gamla stan i Stockholm, men jag åker även tll andra ställen om det finns intresse.

Mer info finns på www.revital.se

JILE
0

Hej , detta låter intressant. Undrar om detta är något liknande som L.I.F.E- system som Angela Orsucci utför. Ni kan läsa om detta på www.awoc.nu

Jile

Kaninisen
0

Min farmor har nyss införskaffat sig en apparat som utför sådan behandling. Hon behandlar sin cancer. Jag har just fått testa att göra en undersökning om saker jag har, gud så förvånad jag blev allt hade verkligen en förklaring!

Streptokocker: Det gick på mina syskons dagis.

Vårta: Hade för ett tag sen som inte gått helt bort.

Mask/parasit (minns inte): Allergi

Osv osv.

Ska snart behandlas mot min allergi och jag kan knappt bärga mig, lider väldigt mycket av min allergi då jag är en stor djurvän men vågar samtidigt inte hoppas för mycket (jag är oftast för optimistisk). Samtidigt behandlar hon sin cancer och det funkar, så varför inte?

JILE
0

#12 Vad kul kaninisen, du får hemskt berätta hur det går för dig och din farmor. Har hon blivit bättre i sin cancer? Det låter ju fantastiskt, vad härligt.

Kram Jile mamma till allergisk dotter som också vill bli frisk och kunna gosa med djur.

Kaninisen
0

#13 Absolut! Jag ska hålla er uppdaterade! Min dröm är att kunna både rida och pussa min kanin.
Ärligt talat så vet jag inte hur det är med cancern, hon har haft den i 17 år (ni kanske såg henne på nyheterna eller Kvällsöppet hos Ekdahl?) men med tanke på hur otroligt glad och pigg hon är så tror jag det går bra, den kommer nog inte helt försvinna men maskinen räddar helt klart hennes liv. Hon har gått på dessa behandlingar länge i Tyskland (hon tål inte cellgiftsbehandling) så det har ju redan bevisats att det funkar.
Är det svår allergi din dotter har? Ju längre och svårare allergi desto längre tid tar det att behandla. Sedan finns risken att allergin kommer tillbaka efter behandlingarna har min farmor förklarat och då är det som djurälskare att bara säga hejdå till gosekatterna för då bör man ej umgås med djur (något jag är livrädd för)! Så om det funkar för en är et inte säkert att det fungerar för någon annan, men hoppas kan vi! :)