Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: övrigt
Läst 881 ggr
april4
0

Dagens ord 12/8-09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förr hade vi det sämre och mådde bättre

nu har vi det bättre och mår sämre

- Kerstin Ekman

[Spanaren]
0

Ja … det lät dystert, men varje dag är en gåva och gör som du själv vill med den gåvan.

/kram Spanaren

Indiania
0

Så kan det nog vara, tekniken gör det inte bättre alla gånger.

I detta stressade och " framåt " samhälle glömmer vi ibland det " lilla " i tillvaron som betyder så mycket.

Du har rätt i det du skriver spanaren, helt klart.

Kram Indiania

" Var nära naturen - var när dig själv "

nillanb
0

Jag kan bara instämma i vad ni skriver.

Tack April

tilja65
0

Visst är det märkligt!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

chik
0

April!!Men så är det.

Det är så att jag börjar tycka att jag hadde det bätre när jag var barn.Jo jag hadde det bätre…Ingen presiation ongest som barn har i dag..Kläder sommarlåv måste ha varit någonstan….

Nu svävs jag ut..Fy mig!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

Hoppfull
0

Egentligen tycker jag att det är en ganska naturlig utveckling. När man har det sämre så måste man fokusera på att hålla sig flytande och kan inte ta hand om sina känslomässiga knutar. Nu när vi har det bättre och kan släppa greppet om den oron så finns det plötsligt utrymme för att ta hand om allt det där vi tidigare ignorerat. Och plötsligt mår vi känslomässigt sämre än någonsin. Fast egentligen handlar det bara om att vi fått möjlighet att känna efter och börja rensa i vårt inre.

Det är den tiden nu, vi ska rensa känslomässigt skräp och bli mera kärleksfulla och öppna i våra hjärtan. Tror jag alltså Glad

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

kali
0

Ja stämmer bra men hur har det blivit så? Kan det vara så att när man är fokuserad på en sak så glömmer borta andra saker som också är viktiga i sitt liv….jag vet inte, liten fundering från min sida.

april4
0

Bra skrivet Hoppis och alla ni andra med. Era åsikter i Dagens ord är guld värda. Puss på er.Kyss

Hoppfull
0

Tack vännen! Kyss

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

mayolica
0

Ja det kan nog ligga något i det..Obestämd

~ mayolica ~

Clary
0

Visst är det så det är, på alla plan

Kramisen

Medarbetare på Feng Shui och Indien