Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: homeopati
Läst 3178 ggr
JILE
0

Något att ta vid influensa!

Hej, har ju skrivit om influensan som är på intågande. Fick nu ett tips av en homeopat, som man kan ta och tänkte tipsa om den här:

INFLUENSA - VAD GÖRA?

Vi rekommenderar Alloplex 1 Fluin

Fluin hjälper kroppen på ett naturligt sätt att förstärka immunförsvaret och motverka influensa och feber.
Mångårig terapeutisk erfarenhet visar att symtomen i regel försvinner på 3 dagar. Fluin har inga biverkningar eller interaktioner med andra läkemedel. Fluin kan med fördel användas preventivt under högsäsong för influensa då smittorisken är hög.
Behandling med Fluin bör inledas snarast möjligt vid de första tecknen på sjukdom såsom värk i kroppen, illamående, halsont och frossa.

Kram Jile

sockerrattan
0

Låter bra det där!

Mia//

Hoppfull
0

Kanonbra tips!

Tack!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

Låter intressant, men undra om den har någon effekt på all sorts influensa..

JILE
0

Ja vad kul att ni tycker det, ville dela med mig. Många här som kanske behöver detta som inte påverkar annan medicinering heller. Min dotter kommer ju få detta. Har gjort en irisdiagnostik på henne idag, och vi kommer nu få hem medicin mot hennes besvär. Ska berätta hur det går senare.

Kram Jile

JILE
0

#3 Jo men det tror jag, Soffe.

Kram

Hoppfull
0

#4 Så bra! Skönt att ha något hemma om man är orolig. Här räknar vi med att inte drabbas alls eller på sin höjd som en mild förkylning… men vi är ju friska i våra immunförsvar.

JILE
0

#6 Javisst det kan ju som sagt vara bra att ha hemma. Kanske känns lite tryggare än ingenting alls.

Kram

Soffe
0

#5 Ok. Vart köper man detta och vad kostar det?

JILE
0

#8 ja jag får ju mitt hemskickat av min homeopat, men det finns nog om man slår på upp på nätet. (80kr/100 tabl.

nillanb
0

#0 Jättebra tips Tack Glad

då gäller bara att lista ut var man köper detta.

Soffe
0

#9 Ok. Ska googla på det.

JILE
0

#10 Tack :-) Ja jag kan lägga in ett tips, men vet inte om jag får göra så?

Hoppfull
0

#12 Vi brukar länka till sidor vi köper mediciner o.dyl ifrån så det går bra. Det är reklam vi har lite regler kring.

JILE
0

#13 ok då kör vi. www.ancis.se

Soffe
0

#12 För mig får du göra det, men för de andra medarbetarna vet jag inte vad de säger om det.

JILE
0

#15 Ja men de får ta bort det isåfall.