Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1410 ggr
korseett
0

behandlingsbänkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snacka om att Internet både är en välsignelse och en förbannelse! Jag har sökt efter en behandlingsbänk där jag kan ha kunden sittande, liggandes på rygg och på mage. Elektrisk så klart med och så lite som möjligt med mauell justering med tanke på mina fingrar.

Jodå de finns- massor! Men det blir ju till att sålla ordentligt. Till slut så stod det mellan två olika spa-behandlingsbänkar som båda såg ut att vara lika bra. Så nu har jag beställt en som kommer från Tyskland fast gjord i Kina av ett amerikanskt företag men med hemsida och kontaktpersoner i Sverige. Invecklat?

Nåja jag fick bra mottagande så det är jag glad över och hoppas självklart att jag inte har gjort något galet nu.

Så här ser den ut

ChallisQ
0

Wow vilken mackapär! Den ser riktigt lyxig ut Glad Grattis till nya vrålåket korseett!

Min man har ett avtal med en bänktillverkare att dom som gått kurs/utbildning hos honom får 10-15% på deras bänkar och dom tillverkar bänkarna så miljövänligt det bara går Glad Det tycker jag är kanon!

korseett
0

ja det är verkligen bra för eleverna som går att få rabatt på bänken(ingen blomrabatt nuråvaTungan ute)

haha vrålåk, jag hoppas ju att den står still så inte mina kunder far iväg i den och ut på stan. Vilken syn Skrattande

Hoppfull
0

Den ser verkligen superfin och lyxig ut korseett, Grattis!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Soffe
0

#2 Hahaha.. Den va bra Karin Skrattande Lycka till med din spa-maskin Cool

tilja65
0

Den ser jättefin ut! Är det samma företag som jag har köpt ifrån. Det stämmer med din beskrivning och jag har för mig att de heter Bodynova?

Lycka till med din behandlingsbänk!

Med ljus och kärlek... Tina

www.harmoniqa.se

korseett
0

bestmassage heter de här