Dagens pratbubbla 22/9
Godmorgon!
Här har natten varit okej, trots sjuka barn
men det blir en lugn dag idag med. Mannen ska iväg på möte hela dagen så det blir till att hålla allt flytande själv, men som kvinna så har jag ju simultankapacitet 
Hur är det med er idag?
God morgon världen!
Solen skiner och det verkar bli en toppendag idag också. Visst finns det värk i kroppen, men då gäller det att hålla huvudknoppen på extra gott humör
/kram Spanaren

God morgon på er
En snabbtitt för att se om ni är vakna
Solen skiner och livet leker.
Önskar er en bra dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Go´morron! Solen tittar då fram här, men det känns ändå som lite regn i luften… Ska åka in till stan o handla idag…
Önskar Er en härlig dag!
Godmorgon på er
Ska strax i väg med lilltjejen till tandläkarenför en koll.
Ha en fin dag alla

God Morgon!
Idag har även jag en krasslig unge hemma så det lär bli en låååång dag. Jag är inte så bra på att ta hand om sjuka barn, blir ganska frustrerad efter ett tag 
Dessutom är jag själv nybehandlad i ryggen och ganska öm och dan, så det blir ingen promenad… tur att jag har er härinne att sitta och gaffla med under dagen. 
Vädret är grått idag, åtminstone ännu så länge…men det kan mycket väl ändras och bli soligt sen.
Min surdeg jäser på spisen och första kaffet står och drar och ska strax inmundigas 
Jag önskar alla en riktigt bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
god morgon
väntar på leverans av den nya pardörren och det ska bli spännande.
ha en bra dag
Hej!
Idag är det riktigt ruggväder här med storm och regn,en sån dag som man gärna drar täcket över huvet och ligger kvar i sängen när man vaknar. Men jag ska försöka våga mej ut en tur ändå,det duger inte att vara inne hela dagen.
Ha en bra Tisdag allihopa.
~ mayolica ~
God Dages på er.
Charllis.Sjuka barn!!!Helt rätt instälning.Man är väl klvinna över sin Hatt
Spanan värk-fy aj.
Hoppfull.Himla nyfiken på brödet.Man kan inte få lite fakta.Typ hur mycket vatten, mjöl???
Jag önskar er alla en bra dag.I sol eller regn.Vi har regn men jag tycker det blir mysigt..
Lena.P är jag i verkliga livet.

Självklart chik
Ännu så länge är det bara två dl ljummet vatten blandat med två dl ekologiskt rågmjöl och så tog jag ett litet litet uns med honung i. I morgon ska jag blanda i lite mera vatten och lite mera mjöl, typ en dl av varje kanske… så på torsdag ska jag baka brödet… spännande!
Tidigt uppe idag,har hunnit vara på jobbet några timmar.
Har varit lite irriterad faktiskt idag,men ett samtal med min andra syster hjälpte.Hon är väldigt klok och gav mig bra råd.

Hemma dag idag. Inget som måste göras, men det finns saker som jag vill göra. Det är mer än jag hinner med eller orkar, måste tänka på att det är en dag imorgon också.
Än så länge är det lugnt ute, men molnen börjar komma. Jag har förberett lite ifall det blir ordentligt blåsväder, som väderprognoserna förutspår. Det finns bävrar här som göra att träd faller på elledningarna, med strömavbrott som följd. Värmeljus, varmvatten i termosen och ficklampor som fungerar är alltid bra att ha hemma.

#11 Bävrar är härliga djur! Ja, kanske inte om man sitter i skogen utan el då 
Hoppfull.Tack..Skall ila till butiken o inhandla..spänande..Lena
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej alla!
Tagit en välbehövlig sovmorgon…
få se om jag får mig ut o plocka de där lingonen jag skulle göra…
Ha en bra dag!
Mia//

#13 Lycka till min vän!
Idag är det såsigt värre här… dottern nyser, hostar och hackar och har huvudvärk, men har ingen feber. Själv har jag varit en tur till återvinningsstationen, det känns alltid bra. Nu ska jag diska ur sopkärlen och så hämta posten och ta upp fisk till dagens middag.
Ha en bra eftermiddag!
hej
Vaknade i morse med ett illamående och ett magknip som kom och gick .Det sprutar inte ur båda ändarna än så jag jobbar med kraftansträngning för kroppen känns matt och konstig..Måste vara något jag ätit..Idag blir det bara fil för hela slanten vågar inte ta nått annat..
tur det inte är rusning i butiken nu*L*
Har i alla fall lyckats få upp lite nya smycken som ni kan se inne på min blogg..såååå fina!
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Goddag!
Här regnar det idag. Kan det va höstväder tro. Tvätta ska jag göra iaf och bara ta det lugnt.
Ha en bra dag alla!