Dagens pratbubbla 24/9
Godmorgon!
Hoppas ni får en bra och givande dag idag 

God morgon Challis och alla andra.
Kaffemuggen fylld, lite blå himmel och snart ska jag åka ner till Cityterminalen i Stockholm och möta min väninna från Frankrike. Ska bli så kul, lärde känna varandra under en dryg vecka i Goa och har hållt kontakten sen dess via mail. Det innebär att jag inte kommer att vara här inne annat än en snabbis kanske 
Önskar er alla en helt fantastisk dag!
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon på er 
#1 Så kul att träffa att du ska träffa din vänninan, ha en underbar dag.
Här sitter jag och har ett sista läxförhör med dottern, Selma Lagerlöf.
I kväll har jag min yoga, härligt
Ha en fin dag

God morgon alla
kylig men en fin morgon 3 gr har druckit kaffe varit ute med hundarna ska åka till jobbet nu så ha en bra dag allihopa
Go morron och jag bara känner för att ge Clary en jättekram och hoppas att hon kommer att trivas, med alla sina när och kära. Äta god mat och frossa i tårta och kanske få öppna paket med många snören på
/kram Spanaren
Ps Sola dig i all kärleksfull värme Clary

Tack goa Spanaren, den kramen känns
Lovar att jag kommer att njuta bara så mycket nu när jag ska spendera tre hela dagar med mina närmaste vänner och familj, några saknas tyvärr men det tar vi igen vid ett senare tillfälle 
Kramisar på er
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Go´morron! Lite sen i starten idag - strålande sol och friskt ute.
Önskar alla en härlig dag!
#6 Låter mysigt med nära och kära samt vänninan - kram!
god morgon
å ha en bra dag allihop

God morgon alla!
Strålande solsken… få se vad jag hittar på idag…?
Ha en bra dag!
Mia//
God förmiddag!
Ophs…Broken kunde inte hålla sig borta idag här. Var ju tvungen att titta in och tacka för era fina och värmande hälsningar till mig i gårdagens pratbubbla. Ni är ju så rara och jag blev så varm inombords av att läsa dom. Tusen tack. 
I mitt nv skåne är det riktigt blött och blåsigt höstväder idag..brrr. Färgklickarna på trädens löv ger en dock en vacker vy och jag ska ta en promenad med jycken och kameran.
En önskan om en ljuvlig dag för er alla…Broken

God Förmiddag Challis och alla andra!
Kul att se dig här igen Broken, du märker att du är saknad va? 
Clary ni får ha det underbart tillsammans!
Här har det varit soligt men det har jag sovit bort
nu regnar det lite… jag är så extremt trött så det är inte klokt! Visserligen har jag ju sådan diagnos men det är värre nu än på länge. Sover ca 12 timmar/dygn och är ändå så trött så trött. Men men, det vänder väl med tiden 
Annars är jag lite upgiven över mitt brödexperiment som bara slutade jäsa plötsligt. Det luktar riktig surdeg men jäser inte… vi får se vad det blir av. Nu satte jag på ugnen och ställde det på sipsen för att det skulle få en värmekick, så nu väntar jag spänt… tanken var ju att det skulle bli bröd till soppan idag 
Ha en riktigt bra torsdag allihop!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#11 Hoppas att ditt bröd kommer igång igen och att du får njuta av gott bröd till soppan! Vilket tålamod att baka bröd i flera dagar 

Hahahaha, ja fast det är väldigt typiskt när jag bakar… alltså att det inte fungerar som det ska… jag håller tummarna för att det får en kick 
härligt att ha dig tillbaka broken
Halloj
Idag började dagen med riktigt ruskväder, men nu ville solen titta fram och det känns ju lite positivt iaf. Ska ner till stan sen en snabbis. Är även dags att baka en kaka igen :-D Yummie!
Ha en bra dag alla!

Den hopplösa degen jäser inte… nu får den stå tills i morgon men har den inte vaknat till liv och jäst tills dess får den nog förpassas till de sälla jaktmarkerna tror jag!
Nu har jag varit ute och gått en runda, det var sååå skönt trots att jag överraskades av regnet och blev genomblöt 
Snart är det dags att ta tag i middagsbestyren, fast lite kaffe och tidningsläsning får det nog bli innan.
Ha en skön eftermiddag allihop!
Godkväll!
Här har det varit ännu en jätteblåsig dag,en dag har nog blåst bort för jag trodde att det var Onsdag idag.
Ha en bra kväll.
~ mayolica ~