Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 934 ggr
Tiia
0

Dagens pratbubbla 25/9

Lite kyligt var det nog imorse,hoppas det blir mildare på dagen och att solen tittar fram

Idag ska jag med lillvovven till Strömsholm djursjukhus.Han ska opereras i ögat tidigt på morronen.Håll tummarna att det går bra.Är ju en orolig mamma.

Ha en fin dag allesamman,ta vara på dagen

[Spanaren]
0

Men lillvovven vad jag önskar att det ska gå bra och jag förstår din matte också Flört

Usch då matte, vad du ska ha ångest över detta ingrepp, men här kommer massor av kärleksfull och hjärtvänlig energi till er båda från mig, så att allt ska gå bra idag/kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Håller tummarna för lillvovven och hans mamma .

Ha en bra fredag alla

Clary
0

Go morgon, snabbtitt för att se om ni är vakna Flört 

Tiia, du vet att alla varma tankar går till dig, Lancelot o familjen idag.

Önskar er alla en mycket bra fredag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

shigne
0

Go´morron! Kyligt, lite blåst o regn…

Å så jobbigt med vovven Tiia…hoppas det går bra!

sockerrattan
0

Godmorgon!

Tyvärr regnar det här idag… vill inte ha regn… inge kul…

Längtar till Turkiet… få se hur det blir där…

Ha en bra dag!

Mia//

Hoppfull
0

God Morgon!

Tittar in en snabbis innan vi åker till stan! Här skiner solen nu, hoppas att det håller i sig!

Ha en skön fredag och helg allihop och Tiia, jag håller tummarna för att allt går bra!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Brokenfether
0

Gomorgon på er!

Solsken i nv Skåne..härligt!
Tiia..klart att det går bra hos vet idag..inte vara orolig.

önskar er alla en skön fredag.

Broken

ChallisQ
0

Godmorgon! Eller ska jag säga god förmiddag Flört

Jag har det tungt med 2 sjuka barn och känslomässigt tumult i mig, men jag har en bra man som stöttar mig Glad synd bara att han jobbar hela helgen…

Tiia - jag tänker på dig och din hund! Rapportera gärna till oss så vi vet att allt gått bra!

Tiia
0

Tack allihop för era värmande ord och tankar.Jag uppskattar det väldigt mycket

Nu är jag hemma emellan,ska hämta Lancelot om några timmar.Han blir ju sövd,så han kommer att sova hela dagen

Brorsan hans var med som stöd

#8 Hoppas dina barn blir friska snart och att du själv mår bättre

mayolica
0

Hej!

Soligt och blåsigt ute,har varit i skogen och plockat svamp med två andra tjejer Vi hittade lite svamp,men vi hittade även något annat som vi aldrig hade förväntat oss och blev ganska chockade över.

Mitt i skogen på en liten väg står en trasig säng och en soffa. Några meter in i skogen ligger det fullt med förpackningar med sexleksaker i olika färger och modeller,inget man förväntar sej när man plockar svamp. Skrikandes

Ha en bra Fredag.

~ mayolica ~

Hoppfull
0

Hahahaha, kanske någon som tar sin tillflykt dit för att få vara ifred…

Skämt å sidor är det förskräckligt att folk skitar ner på det sättet! Min man ser ofta massor av skräp dumpat i skogen där han jagar, hela hörnsoffor, massor av däck och annat skräp. Och det konstigaste av allt är att vi får slänga sådant gratis på vår återvinningsstation (f.d. soptipp) som ligger några hundra meter från hans jaktskog Förvånad

mayolica
0

#11 Ja det är vidrigt när skogen ser ut som en soptipp,men vi fick oss ett gott skratt när vi såg förpackningarna.

~ mayolica ~

Hoppfull
0

#12 Desperata småbarnsföräldrar kanske Flört

mayolica
0

#13 eller några som har spelat in en porrfilm kanske,fick höra sen att några hade sett en uppblåsar docka där i närheten oxå. Dom hade blivit livrädda och trott att det låg en död människa i skogen.

~ mayolica ~

Hoppfull
0

Hehehe, ja det är i alla fall inget som drabbar någon annan… mer än om de lämnat grejorna för gott!

Soffe
0

Önskar er alla en trevlig fredagskväll! ;-)

korseett
0

ha en trevlig fredagkväll och helg!

Själv är jag lite sporadiskt inne nu.

Tiia
0

äntligen hemma.Vi lämnade vovven 8.30 och dom sa att det tar bara ca ett par timmar.Vi åkte hem emellan och åkte dit efter ett par timmar men det tog ända till klockan 18.00 innan vi fick ut honom.Jag förstår att akuta fall går först,men det var många timmar ändå.

stackars liten kom med tratt och  flera stygn i ögat.Jag började såklart gråta när han kom vinglandes.När han såg oss började svansen vifta fast han var så groggy.

Var så glad att få hem honom.Nu sover han och vi ska tillbaks om 13 dar för att ta bort stygnen.Det blir några trattdagar för honom,lilla Lancelot.

Tack igen för alla varma tankar.

ChallisQ
0

#18 Skönt att allt verkar gått bra med din älskling! Jag har tänkt på er mycket å hoppas nu att han snart har återhämtat sig!

Tiia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär ser det ut nu,det kommer att läka bra.Har tagit bort tratten en stund och så har han fått låna mina strumpor

Tiia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till med strumpor på

Hoppfull
0

Ser fint ut, så himlans skönt att allt gått bra och att han är hemma igen. Glad

ChallisQ
0

Vad fin han är! Skönt för honom att slippa tratten en stund, det brukar ju inte vara så populärt med dom.

Inlägget är låst för nya kommentarer