Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikett: hälsokost-kosttillskott
Läst 3643 ggr
JILE
0

Vita Biosa

Hej, tänkte höra om ngn har tagit denna örtdryck. Fick tips av en homeopat att den var bra. Nu köpte jag den och har börjat ta både jag och min dotter.

//Jile

Tuva-Lena
0

Nej JILE, jag har inte hört talas om den, men jag är inte heller så insatt i homeopatmedel. Vad är den bra för..? Är det allmänt stärkande, eller?Obestämd

Ahh, googlade och hittade det här: Vita Biosa Original är en blandning av mjölksyrebakterier och ekologiska örter. Blandningen innehåller levande bakteriekulturer. Verkar vara bra för magen alltså. kanske skulle pröva jag också mot min magkatarr - fast numera har jag fått bukt med den sedan jag började äta A-fil. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

JILE
0

Ja det är en dryck som hjälper magen att få balans. Den städar tarmen, rensar ut gift och slaggbeläggningar på tarmens insida och tömmer tarmfickor.

Ja magkatarr har ju jag med besvär av, få se om den hjälper mig.

kram Jile

Tuva-Lena
0

#2 Har du upplevt att du känner dig "mer städad" än? Att få bort slaggprodukter är ju viktigt för att behålla hälsan också, så det vore kanske inte så dumt att prova ändå.. Tack för tipset! Kram tillbaka!Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hoppfull
0

Låter himla bra när man läser om det! det här kanske man skulle ha till barnen, de har alla ärvt min risiga tarmflora Obestämd

tack för tipsen JILE!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

JILE
0

#3 Nej har inte ätit så länge, det var ju min dotter som vart tipsad om denna för längesedan, men nu när vi gick till en ny homeopat så tyckte hon att detta vore ngt för hennes tarm som även hade begynnande tarmfickor. Detta ska ju rensa dom. Vart lite lös i magen i början. Skulle ju bara ta en tsk till att börja med och jag tog ju en msk..hmm Jag tycker du ska prova, det är ju många bra örter med också för matsmältningen.

#4 Varsågod, ja gör det. Har ju en risig tarmflora jag med. Skriv om ni börjar :-))¨

Kramiz