Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1383 ggr
ChallisQ
0

Dagens pratbubbla 27/9

Godmorgon!

Hoppas ni hade en bra dag igår och att den här söndagen blir den bästa dagen på länge för er Glad

En tidig söndagsmorgon blev det här pga att en liten valp tyckte att det var dax att gå upp och leka Flört

chik
0

God Dagens Charii o ni andra som läser detta.Valpar är som babys, man vet inte vad som händer.

Håller med om att söndagen skall bli speciel.För mig blir den det.Skall ut med Fosilerna.

Så ha det så gött.

iFokus är segt i dag…Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

korseett
0

morrn!

Har precis hängt upp en tvätt i blåsten. Idag ska jag åka ner och börja inreda mitt nya behandlingsrum.

Ha en fin dag

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

I dag ska jag bara göra det jag får lust till.

ha en skön söndag alla

april4
0

Gomorron. Solen försöker titta fram här, men det blåser. Idag blir det matlagning för hela slanten. Ska göra lite olika rätter och frysa in. Det är så bekvämt när man ska ha till jobbet.

Önskar alla en fin söndag.

Soffe
0

Goddag!

Idag är det inget vidare väder.. Men jag hänger inte upp mig för det.. Jag ska ev. träna på gymmet idag.. Behöver pumpa musklerna lite *S*

Ha en mysig söndag alla!

Hoppfull
0

God dag får man väl säga när klockan är nästan tolv Förvånad Glad

Här blåser det supermycket men det står ved på schemat idag… jag är fortfarande sååå trött… kunde ha sovit till tolv tror jag. Ska försöka ta mig ut på promenad sen.

Jag hoppas att ni alla får en riktigt fin söndag! Glöm inte att vila inför den kommande arbetsveckan med Flört

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.