Vatten
Hur mycket vatten, alltså bara vanligt vatten, dricker ni på en dag?
Märker ni i era kroppar om ni dricker mer eller mindre, och i så fall hur märks det?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Ca 2 liter får jag nog i mig. Jag märker direkt om jag slarvar, känns i ansiktet främst och på läpparna, blir alldeles fnasig.
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Jag brukar dricka minnst ett par liter vatten om dagen offta mer, får huvudvärk och känner mej yr,matt ,uttorkad och törstig om jag glömt att dricka tillräckligt med vatten.
~ mayolica ~
Jag dricker mellan !,5 till 2 liter vatten per dag. Har jag druckit för lite känner jag mig tröttare än vanligt och lite yr.Jag brukar hälla upp vatten i ett litermått så jag har koll på hur mycket jag dricker.
" Var nära naturen - var när dig själv "

Vad duktiga ni är! Jag dricker oxå ca 1,5 liter/dag och min mage slutar funka om jag dricker för lite… det blir tvärstopp direkt 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Jag ska dricka mellan 1.5 till 2 liter om dagen för njurarna, men tyvärr så fuskar jag ofta. Ibland är det riktigt illa. Dricker nog bara när jag är riktigt törstig.
Jag dricker inte så mkt. 3 glas om dagen ungefär..
Kanske 2-5 dl rent vatten/dag men ca 2 l te vintertid, 1 l sommartid, samt något glas svartvinbärs- el lingondricka.

Hrmmm, minst 2 liter "rent" vatten/ dag.
Annars får jag mer ont i tår & fingrar, samt blir "hård i magen". 
Jag dricker alldeles för lite, samt att jag äter vätskedrivande medicin. Men ca dryga halvliter…. Usch, va lite!!! Men är storkonsument av mjölk!!
vet inte hur mycket det blir, men jag pimplar i mig både nu och då….har alltid med mig lite vatten i bilen när jag åker någonstans t.ex.
har just lärt mig att det inte ska vara för mycket calcium i vatten, vilket det är i en del mineralvatten. Helst ska det vara högst 20 mg vatten, vilket vanligt kranvatten i Sverige brukar klara…..
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Mäter inte, men det är fil eller mjök plus vatten, så det är inte helt torrt hos mig heller
/kram Spanaren
Jag försöker dricka ungefär två liter varje dag,och jag ökar intaget av vatten om jag dricker te eller, gud förbjude, kaffe. Om jag inte dricker tillräckligt så blir jag väldigt varm i ansiktet och blir trög i huvet ;)
Nu blev jag törstig! Bäst jag bälgar i mig lite