Hjälp mig med råd!
Jag är en 180 cm lång tjej på snart 18 år som har träffat en kille som är MYCKET kortare än jag, han är 20 år, och vi är jättekär i varandra!!
Problemet ligger i att jag inte alls vill bli ihop med killar som är kortare än jag, men då jag träffade honom blev vi jo helt kära i varandra o jag känner två olika saker:
* Att jag inte vill vara utan honom då jag älskar honom jätte mycket!
* Att jag inte vill bli ihop med korta killar!
Vet inte vad jag ska göra…finns det något (behandlingar/tabletter) som man kan göra/ge för att han ska kunna bli längre??
Njut av kärleken så länge du har den 

Instämmer med Morgaine, om du verkligen gillar honom vad spelar det då för roll 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Om du inte älskar honom som han är så är det inte äkta kärlek! Sorry men så är det.
Kanske du ska ta och titta lite på dig själv och fundera på varför du tänker i dom här banorna? Att mixtra med någons längd är varken etiskt eller särskilt kärleksfullt och kan dessutom skapa mycket problem i kroppen.
Nej, du får nog lov att ta tag i dina fördomar mot kortare män istället.
/ChallisQ som lever med en kortare man sen 11 år tillbaka och älskar det 
Titta dig omkring och se att du inte är ensam om att vara längre än din käresta. Det finns en hel drös av kändisar som inte skäms över sina ståtliga kvinnor.
Res på dig och bär ditt huvud högt och var glad att du har hittat din kärlek. Njut av livet och dess sötma.
Lycka till/kram Spanaren

Tack så mycket för svar!
Älskar honom jätte mycket och tror att jag kan leva med honom även om han är kortare, vill jo inte heller göra honom illa med operation ell. nåt men tänkte om det kanske fanns någon annan lösning ssom tabletter eller nåt…
Anledningen till att det känns lite fel för mig att bli ihop med kortare killar/män är att jag jo tycker att jag känner mig stor, klumpig och tjock och mer manlig bredvid honom även om jag inte är det! sen är det nog oxå så att det under hela uppväxten har suttit inprintat i huvudet på mig då det alltid har varit naturligt i min familj o omgivning att killen är längst….

Ofta är det väl så att man får ta vissa saker av kärlek till den man älskar, det kan ju vara vad som helst… kraftig fotsvett som stinker, hårlöshet eller massor av hår… äh du vet, det kan ju vara precis vad som helst som just jag eller du har lite svårt för. Men älskar man någon så brukar de där små egenheterna bli något man älskar med, kanske extra till och med.
Så försök och tänk positivt och tänk att de där tankarna sitter enbart i ditt huvud, ingen annan tänker så… och om någon mot förmodan skulle göra det så påverkar det ju inte er kärlek och lycka.
Njut av att du har någon att älska, som älskar dig tillbaka! Det finns sååå många ensamma människor.
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Varför hänga upp sig på en så ovidkommande detalj !
Kan man inte bara få lov att vara precis som man är… Kort ,lång, knubbig eller tunn ?!
För kärleken sitter väl inte på utsidan, det är väl insidan du är kär i.

Hur mycket kortare?
Jag ger det inte många chanser om du har sådana problem att du vill proppa i honom piller för att han ska bli längre.
Jag hade också haft svårt för det, så känn dig inte alltför usel för att du tänker så. Jag känner några stycker tjejer som varit ihop med kortare killa, och har konstigt nog tänkt på det alls, men om det kommer till en själv så är man nog känsligare.
Hatar cancer och älskar vårlökar.
Jag var tillsammans med en kille som var 10 cm kortare än mig, under 5 år.
Han hade ett stort självförtroende och tyckte om att jag använde skor med ordentligt höga klackar när vi var ute
.
Hans stolthet och självförtroende stärkte mig, när vi var på krogen så var jag huvudet högre än honom, det drog andras blickar till oss givetvis… men vad gör väl det.