Dagens pratbubbla 30/9 -09
Godmorgon alla goa människor! Hoppas ni har sovit gott!!
Idag ska jag till Åland med goa vänner på konferens och äta gott och skråla kareoke!! Så jag blir borta till imorgon kväll!
Ha en jättefin dag allihop trots att mörkret börjar krypa inpå soltimmarna!!
Kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Gomorron. Här är det bistert, ca 0.6 grader.
Ha en härlig resa Annis.
Ha en fin dag alla

God morgon
önskar Annisangel en trevlig resa
bistert även här 2 grader mörkt blåst
Ha en bra dag alla
Godmorgon på er 
Ja April här är -0,6,
Morgonrundan med Svea var väldigt kylig Brrr.
Ha en bra
En sval morgon med en sol som skiner men jag ropar ändå så glatt hejsan till er alla där ute i cybervärlden.
Önskar också en trevligt skrålande och givande resa till Annisangel/kram Spanaren

God morgon på er.
Svalt och sol, ja så kan man sammanfatta vädret idag. Morgontrött har jag blivit på gamla dar eller kan det vara sviter efter helgen 
Ha en kul resa Annisangel och en underbar dag till er alla
Medarbetare på Feng Shui och Indien
ha en härlig resa annis!
ja kallt var det här natt -2,9 grader och just nu är -1,1 grad. Hua!
Ska jobba idag och lite annat så ha en fin dag allihop!
#7 Har du såna djur runt knuten chik..?!
Här är det husflugorna som har börjat leta sig in och jag far runt med smällar'n på högvarv så fort jag är inne - har ju nytvättade fönster!
Åker in till stan idag och blir borta över dagen. Håller på att ställa i ordning min nya lokal där, och just nu är den belamrad med arvegods som jag inte vet var jag skall deportera.. Dåligt betalt på loppisarna och det är fiiina grejer.. 
Önskar dig en underbar tripp Annis, klackarna i taket och hatten på sne´!
Ha en finfin dag allihop!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

God Förmiddag på er!
Kallt i morse här med, is på bilarna och på tösens cykelsadel!
Själv har jag kommit upp för en stund sedan efter min morgontupplur, fått kaffe och ska nog ta mig ut och gå en sväng i kylan. Vädret ser underbart ut.
Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
En kram till alla goingarna här, hoppas veckan är bra och att du Annis får det myys på din tripp! :) Lycka till med ny lokal Tuvis, vad kul! :) Här är det en vacker höstdag med sol… :) Vilken kul orm Chik! :)

Kram tillbaka Waara! 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

God middag!
Ledig idag och vi har underbart väder så jag har tagit en promenad och njutit av dom vackra färgerna.
Ha en jättefin dag alla mänskobarn.
Kram

Så var den här arbetsdagen slut. Tvättmaskin paj, inte kul!
I morgon har vi stor marknad här så det blir till att springa dit en stund. 40000 besökare är rekordet, då kan ni gissa att det blir lite trångt 
Ha en skön kväll
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Hej alla! En bra dag i stan m enbart Guben, i lugn o ro. Lite inköp, fyndade en liten förvaringsväska för spik o skruv på C Olsson´s för en hundring + vinterskor till Mellis för 49 kr. Väl hemma hade mitt pärlpaket kommit o jag kände mig jätteuppåt. Sedan kom ett telefonsamtal om ngn räkning som är obetald o nu är jag så låg som det bara går att vara.
Måste ha ett snack m Guben om vår ekonomi. Får ångest när jag gör av m pengar på mig själv. Får ångest när jag inte vet ngnting…vill gärna ha lite kontroll. Får ångest eftersom jag inte bidrar till vårt upppehälle. Får ångest över att jag ska till tandläkaren för att få en krona insatt…hur ska vi ha råd med det!?
Allt kändes ju så bra…nu skakar hela jag. Guben jobbar. Töserna sover o Sonen är på sitt rum. Har sagt till honom att inte svara på okänt nr…hans telefon står ju på Guben. Kära nån´det låter som om jag o Guben är totalt oansvariga…*j*a* bilar som ställer till det ännu mer!
Resa låter kul…hoppas den blev/är fin!
Tvättmaskin…been there…tack o lov räckte det m att byta pump för 350 kr trots att den har 20 år på nacken. Marknad lät roligare!
Nä, surfa ett lite tag o sedan hoppa isäng…inte för att jag kommer att kunna sova… Fy 1000…trodde att jag var på väg åt rätt håll…att vår ekonomi var på väg åt rätt håll…o så händer det ngt igen. 
Gnäll, gnäll, gnäll…tänker iaf ringa kuratorn nästa vecka. Måste få prata m ngn o bena ut saker o ting. Typiskt nog har de bara 2 dagar denna vecka o sista var idag. Är bara rädd att de erbjuder piller…vill inte…jag vill bli omskött på riktigt; samtalsterapi, massage…avlastning m barnen ngn ggn så man får känna hur det känns att vara sig själv o inte bara mamma…men vem har råd till det! Har jag sagt att vi har kass vårdcentral dessutom…
Nä, godnatt godingar!