Min systers överaskning!
Hej, ville bara berätta om vad jag tog med min syster på eftersom hon fyllt 50 år. Tog med henne på andlig massage med eteriska oljor, samtidigt som hon fick meddelande från andevärlden. Neeej sa hon när jag sa att jag hade hittat på ngt avslappnande för henne. Jag tar inte av mig och visar min kropp , sa hon :-))
Efter idag var hon så nöjd. Efter healing, massage och tarot läggning 1,5 timme så fick hon berättat för sig tidigare liv mm. Hon har ju inte varit lika intresserad av detta som jag , men nu tror jag hon fått upp ögonen och blivit lugn i sig själv mera. Fått hopp om framtiden. Detta kostade 300kr endast.
Hon fick tips om en shaman, healer, akupunktör, regression mm han hette Peter Westergård. Eftersom min syster har psoriasis så trodde hon att det var ngt från tidigare liv. Men att han kunde hjälpa henne med detta.
Ville bara berätta,
Kram Jile

Vilken underbar födelsedagspresent, perfekt att få 
Kramis
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Omtänksam present !!
Sådana presentgivare ska man vara rädd om 
#1 Ja lite annorlunda och att hon fick lite mer än massage.
Kramiz
Det var en fin födelsedagspresent
Vill du vara min syster!? 
Vilken toppenpresent till din syster du hittade på!
Väldigt annorlunda och uppskattad för oss som numera har allt vi behöver i övrigt! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
#4,5 och 6 Ja visst är det har fått många systrar nu #5 kan väl bli din med då:-)))
Kram

Åh vilken fin syster du är!
Dessutom har du ju lyckats alldeles extra bra om du fick allt det för bara 300:- 
Kul att du berättade och inspirerar oss andra!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#8 Tack det värmer :-)
Härligt och en Underbar present till din syster JILE :-)
#10 Ja tack Soffe, jag hade ju inte mobilnr till kvinnan vi skulle till igår och var rädd att vi inte skulle hitta dit, men tur att 118118 finns :-))
Kram
#11 Ja det håller jag med om :-) Kram
Vilken härlig pressent,det var mycket pressent för dom pengarna oxå.
~ mayolica ~
#13 Ja hon vill så gärna att alla ska kunna komma därför så tar jag så lite , sa hon. Trevlig lugn kvinna.
Kram Jile