Dagens pratbubbla 12/10-09
Godmorgon April och alla ni som ännu sover
#0 Bara njut av livet du 
Tröttheten ligger tung, ja det märks att jag inte har småbarn längre.
Prinsessorna är underbara men oj vad trött jag blev.
ha en bra måndag alla
God morgon April!
Vad får jag nu höra … har du fått lyckan med att få uppleva kärleken igen? Grattis till att du njuter av att känna lycka och frid med att få ge och att sen få dubbelt tillbaka :-)
Se er omkring och se kärleken som finns på alla de olika sätt i din omgivning. Ibland behövs det inte mycket för att få oss varma och känna kärlek till just det ögonblicket.
/kram Spanaren
Ps God morgon till er alla andra också 
Gomorron spanaren. Så sant det är som du säger.

Go morgon på er.
Kärlek är härligt, glädjs med dig April.
#1 Nillan, de små liven är jättegoa men visst märker man att orken inte är där riktigt eller är det ovanan?
#2 Go morgon kloka Spanaren 
En måndag i shoppingens tecken blir det, håll tummarna för att jag hittar en luciakrona. Fick en i går men där hade batterierna läckt ut så den går inte att använda.
Ha en fin måndag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Go´morron!! Snön faller lätt där ute, bara -3,4 grader… allt är så stilla och så vackert! Väntar på att kaffet ska bli klart, sen ska jag släcka omkring mej, tända ljus och njuta av morgontimmarna!!
Det här är nog den bästa tiden på dagen, när natten släpper taget och morgonen tar över….
Mmm, härligt med kärlek som känns ända in i hjärteroten…
Godmorgon på er allihopa,så fina bilder ni har satt in idag 
Grattis till kärleken april.
Välkommen hit Sisa.
Här skiner solen ute fast vindarna är nog lite kyliga,har märkt att det blivit lite kallare dom senaste dagarna. Häromdagen frös jag ute och tänkte att det börjar bli dags för en varmare jacka eller en tröja under den tunna,jag svettas väldigt lätt så det är nog bättre med en tröja som jag lätt kan ta av när det blir för varmt.
Ha en bra Måndag allihopa.
~ mayolica ~
Härligt att höra april!
God morgon!
Fick en avbokning idag av en stackare som var så förkyld så nu ska jag inte till stan och ha behandlingar förrän på eftermiddagen. Men jag har en del att göra före dess
Ha en bra dag

God Morgon på er!
Instämmer med de andra, underbart april!! 
Och varmt Välkommen hit Sisa, kul att se dig härinne med! 
Här är det inte så mysigt väder om man ska vara ute idag, det har vräkt ner regn och blåser jättemycket och kallt! Stackars mannen som sitter ute i ett älgtorn…
Själv har jag mediterat lite nu på morgonen och sitter nu med kaffet.
Jag önskar er alla en riktigt bra start på veckan!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Nu lyser solen här med.
Ja,kärlek är underbart.Mitt har pågått i 18 år och vi är lika kära än om inte mer.
Ha en underbar dag idag

Godeftermiddag!Är så lycklig,imorgon ska jag titta på långhåriga schäfervalpar.Jag vill ha en tik och hon ska heta Lady.Kram på er!
# 12 Så spännande…
Tack alla, som hälsar mej välkommen hit!
Kram Sisa 
Hejsan Sisa
Kul att se dig här
Neeej va underbart för dig aprillan! Skickar dig dom varmaste lycka till kramar! Du, då var inte min drömtolkning så tokig ändå..? 
Välkommen in till oss Sisa! Va roligt att du har hittat hit! 
Och du shigne, vilken vacker bild!
Men har du redan fått vinter? Nog för att det är kallt här också men snön håller sig borta - än så länge.. 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."