Vårt mentala tillstånd...
Sisa..Så tänkvärda ord..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack Sisa … underbar bild/kram Spanaren
Hur jag tänker påverkar absolut min kropp.
Tankar kan både göra en sjuk likväl som frisk.
"Vi måste dra slutsatsen att kroppen har förmåga att åstadkomma vilken biokemisk reaktion som helst, när hjärnan väl har fått rätt impuls…
om vi på ett effektivt sätt kunde framkalla avsikten…skulle kroppen omedelbart omsätta den i verkligheten."
Chopra
Jag håller helt med dig Sisa - vilka kloka ord! 
Och sedan kommer det här med sjävkännedom in också. Har man ingen eller liten självkännedom så kommer man aldrig att förstå sina kroppsliga symptom heller..
Finurligt skrivet!
Tack!
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Lyckliga tankar gör oss starkare. Vägra tänka negativa tankar, det är kanske nödvändigt… 
Bra ord och fint ljus, tack Sisa 
Jag har läst ett par böcker av Deepak Chopra, tycker att hans sätt att beskriva universum passar mej och känns lätt att förstå och ta till sej.
~ mayolica ~
Så sant Sisa, och så humorn gör att man lättare orkar när det är tungt. Även om man som jag har lite sjuk humor ibland.
Kram Jile
# 8
Hej Jile,
hoppas ni haft en skön fredagkväll, och tack för din kommentar…
Sjuk humor har nog även jag ibland!
Kram Sisa 
#9 Hej själv Sisa,
Tack så mycket för ditt kort, du är för go du. Ja fredagskvällen var skön, med tända ljus och lite gott på bordet som man egentligen inte skulle äta av…men men. Mina katter sov ihop inatt så det går nog bra tillslut med mina små missar. Nu har jag varit till mamma och badat hennes vovve. Hjälpte till och dammsuga och torka golv och gjort en god gärning till min lilla mor.
Kram Jile
Trevlig lördagskväll Sisa från Felicia och mig.
Ha en trevlig Kväll..lät mysigt att åka ut och äta.
Så sann och söt bild du med Sisa,
Kram din vän Jile