Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 721 ggr
Volito
0

Diagnosticera skadan

Det är lång historia men skall prova kort: har hud besvär i mer en 20 år (själv 40) har varit hos alla möjliga tradicionella läkare och gjort alla vanliga analyser - ingen hittar inget (har inga smärtor). Fich hjälp av en medial människa (finns en massa anledning att tro 100% samt hör ihop med min egnen vetandet om saken igenom årena).

Med andra ord: Jag har en skadat organ i buken som läcker något orent i kroppen som årsakar mina problem som med årena blir bara värre (snart skall vägra gå ut). 

Vem: vilken alternativ medicin kan diagnosticera vilken organ är det som är skadat skadat? Tipps snälla!

Tack för hjälpen.

Tuva-Lena
0

Svårt att svara nåt säkert på den frågan Volito. Du skriver att du har ett skadat organ i buken, men samtidigt vill du veta vilket organ som är skadat..? Det bästa du kan göra är nog att söka läkarhjälp först, för att få veta om/vilket organ som isåfall är skadat. Därefter kan man sätta in en behandling. Då kan du välja antingen konventionell eller homeopatisk behandling.

Hoppas att Jeremina tittar in hit så kan hon kanske tipsa dig vidare. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Jeremina]
0

Jag får ont åt gallan och levern när jag läser din fråga.

Levern brukar ofta visa fel genom att ge eksem och klåda. Du ska inte tro att det är allvarligt för det tror inte jag.

Kan säga att jag känner in nu och om du vill kan du skriva pm till mig så tar vi lite känsliga frågor där och inte i tråden.

Men vi kan tala om sedan här om vi kommer fram till något tillsammans.

Kram Jeremina!

Tuva-Lena
0

Tack Jeremina! Vilken "tur" att du tittade in! Flört Jag fick också till mig levern, men jag kan inget om sånt där så jag överlåter det hela åt dig istället. Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."