Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 862 ggr
shigne
0

Dagens pratbubbla 28/10

Vaknade tidigt - väckarklockan väckte mej idag!! Ska in på Hörcentralen på morgonen, håller på att försöka hitta ny h-apparat. Hundarna trötta, vill inte alls stiga upp just nu…

Tidningen lovar fint väder idag - å det känns pos. Kaffet snart klart - ska tända ljus och mysa en stund i stillhet!

Önskar alla en härlig dag!

Kram

[Spanaren]
0

Lycka till Shigne, med din nya hörapparat och hoppas att din rygg är bättre!

God morgon till alla så klart Flört /kram Spanaren

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Shigne god tur till läk.

God Morgon på er alla.

Här har vi ett strålande väder o det är så fint.

Ha nu alla en bra dag önskar lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Lycka till Shigne…

Tack Chik den kramen vill jag gärna ta emot och sänder vidare till  nästa person Kyss

Lilltösen har höstlov ochnu väntar vi på att äldsta dotter och tvillingarna ska komma Skrattande

ha en fin dag

mayolica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allihopa!

#0 Hoppas att du hittar någon bra h-apparat.

Sitter fortfarande kvar i sängen men ska gå upp snart tänkte jag,vädret ser inte så fint ut som det var igår.

Ha en bra Onsdag. 

(Tack för kramen ,jag tar emot den och sänder den vidare till nästa person)

~ mayolica ~

Tuva-Lena
0

Vilken vacker bild mayolica! Förvånad Så där mystiskt grön som man tänker sig att det är i älvornas land.. Kyss

Ljust o fint när jag vaknade - tack o lov att vi slipper dimman - så man känner riktigt hur livsandarna vaknar till liv. Tänk va vi påverkas av ljuset ändå.. Jga fortsätter som sagt inne i stan idag, lite finputs men sedan hoppas jag att vi är klara. På fredag flyttar nya ägaren in. Skall till veterinären nu på fm för att få en vaccination av voffen också, och tyvärr så ligger det fyra mil åt andra hållet.. Foten i munnen

Tack för den fina bilden chik - du är en glädjespridare av stora mått! Hade en konstig dröm inatt, men den får vi ta sedan då. Drömde om en avliden vän som grät när han ville förklara vad som hänt.. Den var så levande så jag vaknade i rena förskräckelsen! Känslan av att inte räcka till, ni vet.. Gråter

Ha en fin dag alla ni goa tjejer! Och killar som smygläser kanske..? Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Tuva-Lena
0

Glömde! Skäms Ikväll skall jag ta itu med omröstningen av höstkrukan - lovar! Flört

[Spanaren]
0

#4 Vilken vacker bild och vilken vacker tanke av dig chik med kramen … så kram på er alla/kram Spanaren

mayolica
0

Kanske det gömmer sej några älvor i det gröna? man kan aldrig veta. Jag tycker att vi kan behöva lite grönt ,nu när många har mörk höst/vinter omkring sej,tycker oxå att det är så vackert med all murgrönan som slingrar sej runt trädstammarna. Jag blir så glad när jag går omkring och ser allt det vackra i naturen,så jag vill försöka dela med mej lite av det.

~ mayolica ~

[Sisa]
0

Tittar in och säger Godmorgon till alla!

Tar emot Chiks kram

och skickar den vidare….

Sisa

Tuva-Lena
0

Hann inte med omröstningen av höstkrikan ikväll, men jag får ta det i helgen när jag har mer tid. Hoppas att ni har överseende.. Skäms

Natti natt allihop!

Inlägget är låst för nya kommentarer