Dagens pratbubbla 28/10
Vaknade tidigt - väckarklockan väckte mej idag!! Ska in på Hörcentralen på morgonen, håller på att försöka hitta ny h-apparat. Hundarna trötta, vill inte alls stiga upp just nu…
Tidningen lovar fint väder idag - å det känns pos. Kaffet snart klart - ska tända ljus och mysa en stund i stillhet!
Önskar alla en härlig dag!
Kram
Lycka till Shigne, med din nya hörapparat och hoppas att din rygg är bättre!
God morgon till alla så klart
/kram Spanaren
Godmorgon på er 
Lycka till Shigne…
Tack Chik den kramen vill jag gärna ta emot och sänder vidare till nästa person 
Lilltösen har höstlov ochnu väntar vi på att äldsta dotter och tvillingarna ska komma 
ha en fin dag
Vilken vacker bild mayolica!
Så där mystiskt grön som man tänker sig att det är i älvornas land.. 
Ljust o fint när jag vaknade - tack o lov att vi slipper dimman - så man känner riktigt hur livsandarna vaknar till liv. Tänk va vi påverkas av ljuset ändå.. Jga fortsätter som sagt inne i stan idag, lite finputs men sedan hoppas jag att vi är klara. På fredag flyttar nya ägaren in. Skall till veterinären nu på fm för att få en vaccination av voffen också, och tyvärr så ligger det fyra mil åt andra hållet.. 
Tack för den fina bilden chik - du är en glädjespridare av stora mått! Hade en konstig dröm inatt, men den får vi ta sedan då. Drömde om en avliden vän som grät när han ville förklara vad som hänt.. Den var så levande så jag vaknade i rena förskräckelsen! Känslan av att inte räcka till, ni vet.. 
Ha en fin dag alla ni goa tjejer! Och killar som smygläser kanske..? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Glömde!
Ikväll skall jag ta itu med omröstningen av höstkrukan - lovar! 
#4 Vilken vacker bild och vilken vacker tanke av dig chik med kramen … så kram på er alla/kram Spanaren
Kanske det gömmer sej några älvor i det gröna? man kan aldrig veta. Jag tycker att vi kan behöva lite grönt ,nu när många har mörk höst/vinter omkring sej,tycker oxå att det är så vackert med all murgrönan som slingrar sej runt trädstammarna. Jag blir så glad när jag går omkring och ser allt det vackra i naturen,så jag vill försöka dela med mej lite av det.
~ mayolica ~
Tittar in och säger Godmorgon till alla!
Tar emot Chiks kram
och skickar den vidare….
Sisa
Hann inte med omröstningen av höstkrikan ikväll, men jag får ta det i helgen när jag har mer tid. Hoppas att ni har överseende.. 
Natti natt allihop!