Dagens pratbubbla 29/10

Go morgon pa er 
Solen skiner, varma vindar smeker mig nar jag sitter pa min altan med mitt kaffe, mmmmmmmmmm sa skont!
Skrapa rutor later inte kul, tur att jag inte behover mota den verklighet pa ett tag.
Ha en bra dag alla 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
#1 Ja det kan inte vara kul att skrapa så mycket redan… Vart finns du Clary?? Sol och varma vindar…. Mmmmmm, vill dit… NU
!
Många Goa Kramar
Annisangel
Morsing på er alla!
Kul att åter få ses och säga några ord så här på morgonen, under dagen eller på kvällen 
Vitt av frosten på marken och det verkar bli en underbara dag!
/kram Spanaren
#3 Morsning Spanaren! Önskar dig en härlig dag idag! 
Nu måste jag rusa, men kollar till er under dagen!!!
Idag blir det visitkortsutmaning på skolan, så får vi se om det går som jag vill… Hoppas, hoppas!!
Kram och hej på en stund!
Många Goa Kramar
Annisangel

Jag befinner mig i Baga, norra Goa och har det alldeles underbart varmt och skont 
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon på er alla 
Åhhh så skönt med varma vindar och solsken !!!
Balsam för kroppen
Här nöjer jag mig med några levande ljus för att ge balsam åt själen..
Vink, vink Clary och alla andra/kram Spanaren
#5 Jag tror jag flyr i en astralresa till dig istället Clary… Så blir det, så kommer dagen flyta på som en dans… Eller inte…
!!!
Puss och kram
Många Goa Kramar
Annisangel
Go´morron!! Alla årstider har sin charm - så även ni i början av vintern!
Solen har inte visat sej än, men den kommer alldeles säkert - då gnistrar snöflingorna så där härligt vackert…. Men handen på hjärtat, visst låter Goa alldeles förträffligt!
Petat i mej lite smärtstillande, väntar tills det börjar verka - sen så ser nog dagen ut som igår. Promenad med doggarna, plocka undan lite och vila ryggen…
#9 Sänder till dig Shigne 
Go'morrn!
Vilka fina bilder som möter mig så här i början av dagen. Dina nypon är underbara mayolica - vilka färger!
Chik, vet du att du är sajtens solstråle - dagens bild till trots.
Här är det så fiint ute nu på morgonen! Marken är vit av frost och luften så behaglig att andas - lite vinterstämning, och den har jag inget emot så länge den är så snäll som nu med endast några minusgrader.
Underbara dagar för dig Clary - men är det inte för varmt?
Säger vi luttrade nordbor..
Sista tagen idag i huset, gruvar för ett mastodont-skåp som skall flyttas, men det är bara att bita ihop och sedan får lasern komma fram.. 
Önskar er en häärlig torsdag med mycket bus! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Gomorron från en nyvaken. Hemma idag och mår inte så bra. Huvudvärken gör så att gnistrar framför ögonen, precis tagit en tablett i förhoppning om att det släpper. Dagen blir nog till sängs.
Härligt att höra ifrån dig Clary………du vill väl aldrig byta heller!!!! Jag kommer dit och du hit…………..neeeej, trodde väl väl det. Ha det så fint där och njut av värmen.
Krya på dig signe
Så härligt att se er skriva här! Jag glömde ju boken i stressen så det blir till att göra lite annat som också ska göras…
#15 Hoppas att du kryar på dig april-gumman!
#9 Sänder styrketankar till dig signe-gumman!! 
Många Goa Kramar
Annisangel
#16 Tack Annis