Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1007 ggr
Annisangel
0

Dagens pratbubbla 2/11

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jahapp så här tidigt har jag nog inte varit uppe någon morgon vad jag kan minnas… Tror det var vindarna som väckte mig. Det blåser halv storm utanför så jag antar höststormarna sätter in…

Det är så härligt med vindar, det renar på något vis!Skrattande

Ha en bra dag idag hörrni!

Många Goa Kramar

Annisangel

april4
0

Godmorgon Annis och även andra som vaknat. Jag håller med om att höststormar är mysiga, men då ska man inte cykla, utan bara vara åskådare.

Jag vaknar till yrsel och vill ramla till vänster hela tidenFörvånad Känns jätteobehagligt. Hade samma grej i gårkväll. Nån som  kan ha en förklaring eller haft så själv?

Ha en fin dag

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

ja fy här blåser det också.

#1 Usch vad obehagligt ! Ta en kontakt med vårdcentralen.

Ha en bra måndag

Clary
0

God morgon pa er.

Roligt att se er uppe fore tuppen Förvånad Skulle garna ha lite friska vindar for idag ar det hett kan jag lova men inte ar det synd om mig, kan alltid stoppa fotterna i vattnet.

April, kolla upp det dar, ar mitt tips.

Ha en underbar mandag

Kramisar

Medarbetare på Feng Shui och Indien

chik
0

God Morgon alla morgon pigga.

Ja men vist är Blåsten renande,Man känner hur allt bara blåser bort o jag medSkrattande

April.Vårdcentralen Vaxpropp kan det ju vara..

Ha nu alla en bra Måndag.Önskar Lena

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

April ring Vårdcentral fortast möjligt!

Härligt vindskydd och tak för huvudet, som kissen hade skaffat sig på bilden Flört

Ha en bra dag alla och förresten, God morgon :-)

/kram Spanaren

[Sisa]
0

Godmorgon,

måndag igen och en ny vecka framför oss. Hoppas den blir bra, för mej

och för alla er…

Sisa

shigne
0

Go´morron!!

April - VC direkt!! Ingenting att spekulera i vad kan eller vad det inte kan vara!!

Själv ska jag snart till naprapaten, förhoppningsvis knäcker han till ryggen - för nu är jag utless på denna smärta!!!

Här är stilla o lungt ute, mulet, men enstaka plusgrad….

Kramar till alla!!

[Spanaren]
0

Bra Shigne - ryt till du också Flört och hoppas att Naprapaten får till dig någorlunda /kram Spanaren

mayolica
0

God morgon allihopa

Nu är jag hemma igen,här är det regnväder idag. Ångrar att jag inte stannade kvar i Värmland några dagar till och tog tåget hem,nu åkta jag med min syster fram och tillbaka och hon kunde inte stanna längrt då hon skulle jobba idag.

~ mayolica ~

Angelita
0

Hej på er alla!

Nu börjar jag bli piggare. Fick ett återfall igår morse. Tack vare goda vänner som gav mig distanshealing så fick jag tillbak energin.

Här blåser det också och är mulet. Jag ser fram emot att det blir minus grader och snö.

Ha en bra fortsättning på dagen.

korseett
0

#0 tuddiluttanemej va söt man kan va då under örat!

APRIL!!! BUMS AKUTEN!

Ska jobba eftermiddag idag och sedan på Qi Gong

Ha det bra så länge!

abbis
0

Här blåste det omkull glaslyktor utanför butiken på momangen..Jag har nu knutit fast vissa saker i lejdaren*L*

April..inte att leka med säger som ovanstående talare..

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

april4
0

Tack för er omtanke tjejer. Tog er på orden och gick till VC. Det hade jag inge för. Inte ens ett vanligt blodprov tog dom. Läkaren undersökte öron, nacke, axlar, händer och fötter och kom till slutsatsen att vi väntar och ser.

Han visste alltså inte vad det var. Om jag däremot skulle få kraftig yrsel, så att jag ramlade omkull, så var det brådis till akuten. Kunde ju vara en propp i hjärnan. Vad säger ni om det flickor?

Tuva-Lena
0

Go'eftermiddag allihop! Stormar här också och man sover gott när vinden smeker mot rutan, Jag skall skriva en liten artikel om vindarna tror jag, eftersom dom påverkar oss så.. Oskyldig

April, kolla upp genast! Vi får hoppas att det är balansnerven i örat.. Skynda dig att ringa! Paket på väg! Kyss 

Vilken fin bild du har tagit mayolica, den andas lugn o ro och är precis vad jag känner att jag behöver just nu.

Bra råd chík, skall försöka att följa det även om det är svårt för en utomhus-nörd som jag.. Tyst

Jättepööt bild du har lagt in Annis, och tänk vilket bra vindskydd! Flört

Hoppas det går bra hos naprapaten idag Shigne, men jag misstänker att din värk beror på en inflammation - som ofta blir väldigt långvarig, speciellt om då man redan går med ryggproblem. Håller tummarna!

Bamsekram ända bort till Indien också, där vår Clary svalkar tårna! Cool

Ha en fortsatt fin måndag allihop!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

nillanb
0

Herre jisses Skrikandes

Är hela vården galen!!!

Kan man inte kolla det där med proppar via blodprov !?

Det gjordes på mig när de misstänkte blodpropp i vaden !!!

Det här är inget att leka med April, Kanske bör du åka till en akutmottagning.

Ta hand om dig Kyss

Kram

april4
0

Tack snälla nillanB. Det är ju ingen idé att gå dit heller, för man blir väl bara hemsickad. man behöver ju bara läsa Aftonbladet idag, då ser man hur hemsk vården har blivit, när t o m barn vägras vård och dom dör.

Tack snälla Tuvan för paketet, ska bli spännande och se det. Har redan varit på VC.

[Spanaren]
0

#13 Vilken sjukvård vi har Skrikandes

Kan det vara någon nerv du har fått i kläm eller …

Kämpa inte för länge utan åk akut om det känns jättejobbigt!

/kram Spanaren

abbis
0

Då kan man fråga sig varför vi ska vaccinera oss mot svininfl  om dom ändå vill bli av med oss*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

mayolica
0

Det är tyvärr inte mycket med sjukvården längre,dom har blivit väldigt slarviga. Jag har oxå  problem med ena kroppshalvan,gick till vc en gång när jag var så yr så jag hade svårt att hålla ballansen,domningar,yrsel och konstig huvudvärk på vänster sida. Behöver jag berätta att det var helt meningslöst med läkarbesöket.

Kanske det är bättre att gå till akuten, hoppas att du blir ordentligt undersökt där April.

~ mayolica ~

Tuva-Lena
0

#18 Huvet på spiken abbi - vaccinet är väl inte direkt bombsäkert heller efter alla biverkningar man får höra talas om..

Säger nu natti till er alla! Tack för idag! Nattkramar! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Inlägget är låst för nya kommentarer