Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 798 ggr
Annisangel
0

Dagens pratbubbla 4/11 -09

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Idag blir det plugg och sen ner på stan och träffa min mamma och mormor, vi ska äta lunch tillsammans! Det är kul att göra sånt ibland!

Ha det bra idag alla goa människor!Skrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

nillanb
0

Godmorgon på er alla Glad

Här är det blås väder… brrr.

[Spanaren]
0

God morgon!

Lyckost du Annisangel som har din mor och mormor i livet! Njut av din lunch och krama om din mor och mormor bara så där lite extra kärvänligtFlört /kram Spanaren

Annisangel
0

#2 Jaaa, jag ska krama dom ordentligt. Jag är så glad att dom finns med mig…Skrattande

Kram på dig medKyss

Många Goa Kramar

Annisangel

mayolica
0

Godmorgon!

Har nyss vaknat och sitter fortfarande i sängen,jag hör att det blåser hårt ute.

#0 Ha det så trevligt med din mamma och mormor.

Ha en bra Onsdag allihopa.

~ mayolica ~

chik
0

God Förmiddag på er ut i etern.

Annis hoppas att maten smakade.Cool bild.

Jag blåser gör det..O snö skall vi få.Skrattande

Så ha nu en bra dag alla.

Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Clary
0

Go middag pa er.

Ska inte tala om hur vadret ar men jag fryser inte kan jag lova Flört

Ha en underbar onsdag, det har jag Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

april4
0

Hej alla. Äntligen hemma efter att ha cyklat i detta ruskväder. Första snön som kommer här.

Har fått reda på att min yrsel som jag berättat om tidigare kan vara kristallsjukan. Det vill säga små kristaller  bakom örat som har lossnat från sitt ställe och påverkar balansen. Ofarligt men väldigt obehagligt. Många blir väldigt sjuka av den, med huvudvärk och yrsel så man blir sängliggande i flera dagar.

En läkare  kan ställa dessa kristaller tillbaka genom huvudvridningar. Man kan ha symptomen 2 -4 dagar eller några veckor för att sen klinga av. Kommer antagligen tillbaka fler gånger.

Denna kommentar har tagits bort.
Tuva-Lena
0

Go'kväll på er! Har precis kommit tillbaka från stan där jag köpt en ny tel sladd till modemet. Jag möblerade om igår kväll och den gamla sladden räckte inte. Tyst Där ser man vad ommöbleringar kan ställa till.

Ruskväder på eftermiddan! Regnar och blåser, men nu behöver man ju inte gå ut mer så det ger sig väl..

Va skönt april att du fått reda på vad som orsakar yrseln. Hoppas att det ger med sig snabbt för din del i alla fall! Kyss

Härligt Annis, att få tillbringa dagen med dom närmaste!

Ha en fortsatt fin kväll allihop! Glad Ni tittar väl på Det Okända ikväll? Elisabeth på ÖN medverkar som medium.. Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Spanaren]
0

#7 Så skönt att få höra April, trots att det är en obehaglig åkomma

#8 Tack för tipset om Elisabeth på ÖN

/kram Spanaren

korseett
0

gokväll i stugan

sitter på jobbet än och utnyttjar den snabba uppkopplingen.Tungan ute

ha en fin kväll

Inlägget är låst för nya kommentarer