Dagens Pratbubbla 6/11
Go morgon pa er.
Hoppas att ni inte har alltfor trist vader hemma.
Jag ska ga pa Tibetanska marknaden idag och se om jag kan gora nagra fynd, alltid trevligt.
Onskar er alla en bra dag
Medarbetare på Feng Shui och Indien
Godmorgon !
Ja Clary den marknaden skulle jag gärna vilja följa med till 
Snön som föll i går har ersatts med regn 
Gör din fredag speciell
Godmorgon
Vädret är inte särskilt roligt alls. Någon snö har vi inte fått här,men det är blött och trist.
#0 Tibetanska marknaden låter spännande,skulle gärna byta med dej.
#2 mysig bild
Ha en bra Fredag allihopa.
~ mayolica ~
Morsning alla AB:are :-)
#0 Clary där vill jag ockå vara … ladda kameran så får vi följa med när du kommer hem 
Titta det snöar och jag är jätteglad över det. Det blir som att städa inför en helg, vitt och rent *ler*.
/kram Spanaren
Mmm, snön är nästan borta nu och har ersatts av regn. Men det blir bättre.. Idag åker jag in till stan igen - helghandla och uträtta en del ärenden. Börjar med en skogsprommis ändå för att mjuka upp den "gamla kroppen"..
Underbara skog, den är en lisa för själen oavsett väderlek.
Ha en fin dag allihop! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Hej alla! Här snöar det för fullt, marken är vit, likaså träden….sååå mysigt! Plogbilen var ute tidigt i morse - äntligen säger jag!
Idag, liksom alla andra dagar, blir en stilla dag med mycket vila och små promenader emellan. Fortfarande illa i ryggen, eller svanken…. När ska det här ta slut??? Så trött o less…
Båda praktikanter lyser idag med sin frånvaro..Den ena pga av att hon tagit svinvaccin..Nu har alla jag känner blivit ordentligt sjuka av vaccinet.Har själv ingen möjlighet att vara borta från jobbet i flera dagar så jag skippar vaccineringen .Hade nog ändå inte tänkt att ta det pga andra orsaker.
Dagen är grå och mulen..Det har mojnat så folk vågar sig ut i alla fall..Ska sätta mig och putsa slottslyktor nu på em..kanske kanske dyker den ena praktikanten upp en stund på em..
Nu är helgen här igen .Kan någon tala om vart vardagarna tar vägen*L*
ha det gött
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Hallo där. Äntligen fredag och jobbet är slut för denna veckan. Vädret har varit grått och trist med ideliga regnskurar.
Önskar jag oxå kunde vara där du är Clary………..ta hem lite sol är du snäll. Kramis
Hallo alla!
Nu är jag hemma från operationen och har ett skavande öga och värktabletter vid sängen! Men det känns så bra att jag kan se ordentligt igen!
Nu så här på kvällskvisten piggnar jag till lite, lagom till Idol också och allt!!
Ta hand om er och hoppas att du har några bilder åt oss Clary!!
Många Goa Kramar
Annisangel