Alt.behandlingar iFokus

Alt.behandlingar

Etikettövrigt
Läst 1753 ggr
shigne
0

Pratbubblan 14/11

Gomorron! Det är fortfarande mörkt ute, men gryningen är nog inte långt borta. Sambon och lilla hunden sover, bara jag och gamla hunden vaken…. Snart är kaffe klart, då tänder jag ett ljus och njuter av gryningen! Tänker på hur mycket jag har att vara tacksam för….

Kram

Annisangel
0

Godmorgon shigne och alla andra!!

Ja jag har också en sån känsla av tacksamhet idagSkrattande! Det är helt otroligt vad lite man tänker efter. När man väl börjar i tanken så kommer man ju på mer och mer!!

Ha det gott idag allihopa!

Många Goa Kramar

Annisangel

[Spanaren]
0

God morgon alla!

Igår på en annan sajt så skickade jag en kram till någon som inte väntade sig det. Denna person blev så överraskat glad att mina ögon tåras och jag ryser av ett välbehag.

Glöm inte av att göra det "oväntade" ibland, bara för att uppmärksamma någon som kanske inte tror att h*n inte syns.

/kram Spanaren

Clary
0

#2 Goa Spanaren, jag skickar en bamsekram till dig for att du ar den du ar.

Alla ni andra far ocksa en stor kramis, onskar er alla en fin lordag

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Annisangel
0

Idag tar jag er alla i famn och viskar i era öron:

- "Du vet väl om att du är värdefull?"

Många Goa Kramar

Annisangel

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Morgon!!Vilken fin mysig stämning som man möter när men kommer in glidande..

Önskar er alla som läser detta det samma…o ta vara på dagen…

Ha nu en trevlig lördad önskar Lena.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Spanaren]
0

#4 och #5 Mysiga ord och så visas en fin pärla på bild kan det bli bättre?

Ps Tack Clary Skrattande

nillanb
0

Godmorgon på er alla Glad

Åhh så goa och mysiga ni är alla !

En jättekram till er allaKyss

ha en härlig lördag

abbis
0

Drog ett kort och det va mitt i prick ! Har en down dag idag!

abbi

nio svärd

Katastroftänkande där du förväntar dig att det västa skall hända vilket leder till oro, ångest och sömnlösa nätter. Det här kortet visar på att du plågar dig själv genom ditt eget sätt att tänka och förvänta dig det allra värsta. Var nu snäll emot dig själv och försök att se på situationen logiskt, gör du saken värre än vad den egentligen är? Är det verkligen troligt att allt kommer att gå åt skogen? Varför gå händelserna i förskott? Dags att slappna av och försöka tänka på annat en stund, du är på väg åt fel håll som läget är nu.

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Tuva-Lena
0

Kära lilla abbi, det såg inge vidare ut, men nu vet du ju om det då..? Hoppas att din dag för med sig nåt som kan vända den negativa trenden.. Gråter men du är ju en tjej med go, så håll ut det kan bara bli bara bättre! Glad

Till er andra vill jag bara önska en fortsatt fin dag, och tack chik för dom fina raderna! Såå fin bild dessutom! Lördagskram! Kyss

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

MaMaMade
0

Hej hej! Vaknade riktigt pigg o glad idag, solen tittade fram som hastigast o jag kände mig på topp!

Sedan började Mellis må illa o nu har hon kräkts 2 ggr. Nu är lilla maggen tom o det har gått ett bra tag sedan hon sa att hon mådde illa, har somnat på soffan framför TV:n. Rynkar på näsan

Lillan halkade av soffkanten medan jag var i badrummet med Mellis så nu sitter Minstan med skrubbad haka o sönder biten fläskläpp. Jo, Guben är inte hemma, han jagar…självklart är han borta när sådant här händer! Alltid! Skrikandes

Har iaf lyckats få till vad jag tror blir ett fint visitkort…om jag nu kommer iväg till marknaden imorgon. Frågan är om jag vågar koka julgodis o sälja? Avvaktar till ikväll o ser om ngn fler (jag) blir sjuk.

Hoppas er helg blir bättre än denna dagen för mig! Obestämd

april4
0

Gomorron på er. Idag har jag haft en rejäl sovmorron och det behövdes verkligen. Var totalt slut igår när jag kom hem från jobbet. Tidiga mornar tär på ens gamla kropp + ett 8 timmars flängande hit oc h dit. Längtar till julledigheten. 

Här regnar och blåser det. Så det blev till att skura ur ugnen och blir ett och annat pyssel.

Ha en fin lördag oavsett vilket väder ni har

[Sisa]
0

Hej mitt på Dagen,

ser att det kramas härinne, då vill också jag vara med…

Kramelikram