Undrar lite
Var/vad var det jag skulle hjälpa till med? såg jag det för sent så ni hann ta bort tråden?
U R us
Mayolica har haft en healingkväll ikväll, där några har tillgång till en låst tråd - de som deltar i healingen. Man fick några budskap som man skulle vilja ha hjälp med att reda ut.. och då kom dom att tänka på dig! 
Kan du se den låsta healingtråden? Annars lägger jag in dig på den.
Tack för hjälpen! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Vet inte om jag är ute och cyklar nu, men kanske jag hade tillgång till den låsta tråden?? Har varit med förut på healingkvällar här på alt. beh. Har tyvärr inte internet nu och för ett bra tag framöver som det verkar. Jag lånar dator så fort jag har tid över.
Det är bara tillfälligt du har tillgång till den låsta tråden, alltså den gång du deltar i healingkvällen, så antagligen är du nog ute o cyklar ..
Men du är hjärtligt välkommen in i igen!
Du kan anmäla dig nästa gång mayolica söker nya deltagare.
# 3 nej jag är inte och cyklar hehehe..jag har hittat rätt nu, och jag har gjort det jag blev bedd om att göra..
U R us
#2 Har saknat dej och funderat på vart du tagit vägen eftersom jag inte sett dej på iFokus på länge. Just nu är det en "healingcirkel" i en liten sluten grupp som vi håller på med,den blir färdig om ca ett par veckor.
Jag har tänkt att vi ska ha öppna healingkvällar istället sen när den är färdig,då är du mycket välkommen att vara med dom gånger du har tid och tillgång till internet.
#4 Ja vi är jättetacksamma för din hjälp, det var nog inte du som var ute och cyklade
~ mayolica ~
34 Neeej Choko-choklad! Det var din föregångare jag menade.
..måste gå o ta mig en chokladbit..
Du låter så gott! 
# 4 #6 Hahha ok som det kan bli ibland….ja ta en chokladbit för mig med är du snäll..jag får inte godis på ett tag, eller förrän om många kilo rättare sagt
…
U R us
#5 Åh tack, härligt att du saknat mig. Det känns bra. Har flyttat och har inte ordning på nånting för att jag jobbar så mycket och har barnen varannan vecka plus att jag hjälper mintt ex/ särbo eller vad han nu är med nattning och ordna saker i huset. Sitter på bibblan eller hos en kompis så fort jag får tid över. Det blir inte alla dar tyvärr.
Kram Åsa